{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige lidt til os pony/småhesteryttere.
  • #1   8. jan 2009 ja det kan godt være det burde være andre mål- men syntes det er en kanon ide- og har også sat min underskrift smiley

• #2   8. jan 2009 Det er altså ikke altid størrelsen der betyder noget .
    har da set mange heste på de 1.50 stykker der har vundet omr heste på 170 eller over, det er måden hesten rides på og dens gang. men kunne nu alligevel godt være dejligt med en kategori mere smiley men så nok bare fra 149,1 til 160,0 smiley

• #3   8. jan 2009 Genial person som har fundet på dette!!

• #4   9. jan 2009 Jeg skriver ikk under. Jeg synes det er fint som det er. Og hvis den så bliver rykket som jeg ikke tror den bliver og grænses så ligger på 160,0cm. Så vil dem der har en hest der er 161cm rykke for at få en afd. der hedder mellemheste. Hvad bliver det næste. Sådan et problem vil altid være der.
    Der er en grund til at diverse avlsforbund ikke vil kåre heste der er 159cm så højt som dem der er 160cm. Og dem som ikke har råd til at købe en pony med god afstamning til en billig pris, har muligheden for at få sig en super lille hest til ingen penge. Så bliver ridesporten statistisk set mere snæver.

• #5   9. jan 2009 det skal lige siges at en minder hexthar MEGET lætter ved at vende.. og derfor kan være meget hurtiger!
    hvor de store hest måske har letter ved selve springene... sååå det opvejes jo!!

desuden så har hestens størelse ikke så meget med det at gøre.. det er talent, perstation og dygtighed der afgøre det... ikke støerlsen!

det er desuden lidr bunt at leve det her i dk.. for hvis det skulle vedtages skulle det vedtages i alle lande!!!!!!!!!

som jeg ser på det ;D

• #6   9. jan 2009 simpely the best = Marskenkols mc cormick og sarah C

Ja de små er hurtigere og river ned ...

De stor måske langsommerer men rider fejlfri....

Er bestem ikke enig i at det opvejes

• #7   10. jan 2009 Sådan er det bare ikke så tit.
    Syntes det ville være super, hvis der blevet lavet hestegrupper også- lige som ved ponyer.

Kommentér på:
Lige lidt til os pony/småhesteryttere.

Annonce