{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

lidt fra mig;) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen;)

Jeg er glad for at i vil være med i min gruppe;)
dette er min første og eneste gruppe så det hele er stadig lidt nyt for mig. vi er 6 medlemmer nu og jeg håber vi kan blive flere så vi er en helt masse der kan sidde og nørde Twilight, som efter min menning er verdens bedste bøger.

Hvor mange af bøgerne ar i læst?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt fra mig;)
  • #1   3. jan 2009 Jeg har kun læst 1'eren; de andre har jeg ventet på i helvedes lang tid, fordi de ikke gider blive afsendt fra forlaget smiley Mmnh, der er simpelthen ikke noget bedre, og jeg er blevet fuldkommen slugt af den fantastiske historie! smiley

• #2   3. jan 2009 okay har alle bøgerne:) godt nok kun på engelsk de er bedst på engelsk jeg er så igang med New Moon men har smuge læst i de andre så ved en del om hvad der sker uha det er godt;)

Stephani gør bare lige det man sidder og tænker man ville ønske der skulle ske he elsker de bøger, elsker dn forfatter og elsker Bella&Edward figurene<3

• #3   3. jan 2009 Bah...! s; Har ikke læst nogle endnu...
    mææn jeg vil altså læse dem...! smiley Har kun hørt godt om dem.

• #4   3. jan 2009 Haha du må ikke røbe noget smiley
    Jeg har smugset lidt på filmen (den første time faktisk O: O: ) og HOLD da op hvor er det meget anderledes end bogen. .__. OG FY FOR FANDEN for er Jacob grim.............. no offense.. XD

• #5   3. jan 2009 NG: så se at komme igang!!! den første er oversat til dansk, de andre er kun på engelsk. de er maga gode helt WOW de er bare perfekte men f**k hvor er Jacob bare dum!!!

skal nok lad værd, men bip den er bare god nej den jah det skal læses!
    har også set en del af filmen og du har ret.
    Jacob han er bare grim nøje... men men men Edward Cullen(Rob Pattinson) wow han er da bare lækker syntes Bella og Edward er godt carstet;)

• #6   3. jan 2009 det tror jeg gerne på...! xD Har som sagt kun hørt godt om den, og jeg plejer ærlig talt at være en dør til at læse, det skal siges sådan at jeg finder bøger ekstremt kedelige, ikke at jeg ikke kan læse, sagtens...! xD Det er faktisk meget sjældent jeg har læst en bog som var intresant, men jeg tror på at twilight er en fantastisk bog.

• #7   3. jan 2009 okay jeg køre også nemt død i bøger jeg elsker at læse og læser en del men det skal være meget intresant men så læser jeg dem også rigtig mange gange:) har læst hele Harry Potter serien 6 gange, sakmmerens datter serien 3 gange og twilight(nr. 1) 3 gange og er igang med New moon nu så når jeg finder en bog som jeg holder af så bliver dem også læst menget tit;) men helt sikkert twilight er bare nr. 1 på listen lige nu den er virkelig god og der er ikke de der laange steder hvor man ikke gider læse stephani skriver bare så godt og hun gør altid det man vil havde der skal ske det er perfekt håber så meget på at mittnight sun udkommer;)

• #8   3. jan 2009 Hej ! Jeg er igang med den første, mangler omkring 100 sider. Jeg læser den på engelsk, vidste slet ikke at den var oversat til dansk smiley Genial bog, fantastisk forfatter.

• #9   4. jan 2009 Hahaha! Tror Twilight er en første bog jeg ikke er kørt træt i de sidste 2-3 år o: selv harry potter 7 fik jeg aldrig læst fordi den var kedelig x'D Twilight kunne jeg slet ikke ligge fra mig! smiley Jeg synes det er virkelig mystisk, og blev totalt "WTF???" da jeg så Eric i filmen.. han ser godt nok slet ikke ud som jeg havde forventet XD det gør Emmett faktisk.. Emmett ser ud som jeg forventede.. måske lidt 'mindre' men.. ja xD KOM SÅ F***ING bøger smiley

• #10   4. jan 2009 Jeps, og jeg kan kun sidde og nikke til hvad du skriver xD

• #11   4. jan 2009 Eric er en dreng der hjælper Bella den første dag og man møder ham også andre steder i bogen har spørg hvis også om hun vil med to the prom.
    er helt vild med Alice(Ashley Green) i filmen hun er bare perfekt syntes jeg Edward(Rob Pattison) og Bella(Kristen Stewart) er også som jeg havde forstillet mig. Charlie og Carlisle o Jacob er overhoved ikke som jeg har dem oppe i mit hoved.

er helt enig hun skriver også det man vil havde der skal ske altså sådan lidt kombiseret kærlighed men alivel så jah fx. der hvor Edward er på Bellas værelse der snakker han om og gå og så siger hun at han godt må blive så tænker man "bliv" hvor mange forfattere måske ville gøre det sådan at han gik sådan lidt dramatik men heldigvis gør Stephani ikke det det kan jeg rigtig godt lide kunne komme med flere eks. fra 4 eren men ville ikke røbe noget for dem der ikke har læst det i nu;)

• #12   4. jan 2009 ej ups... jeg kom jeg til at skrive det på engelsk the prom er den der fest hvor hun bliver spurgt af jeg ved ikke hvor mange og hun vil spørge dem og de vil med he;)

• #13   4. jan 2009 he okay:) jeg sidder lige med Twilight i hånden Bella møder ham første gang på side 14 i Twilight:)

"You're Isabella Swan, aren´t you?" he looked like the overly helpfyl chess club type. "Bella" I corrected. Everyone within a three-seat radius turned to look at me. "where´s your next class?" he asked

de er det første han siger til hende på hendes første dag på Froks high school.

• #14   4. jan 2009 he jeg nørder lidt ups.. he men elsker den bog og så er jeg god til at huske personer;)

• #15   5. jan 2009 twilight er et stort !!!!!!!!!!!!! he

Kommentér på:
lidt fra mig;)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce