{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

Nytårs aften?! {{forumTopicSubject}}

Hej ville lige høre hvor mange der syntes fyrværkeri er penge úd af vinduet????
Og hvor mange har kæledyr som ikke kan lide det som fx. Kanin, Hunde.....??
Jeg har en kanin og vær´ år er jeg bange for han skal dø og at han kommer til skade.. Men altså de er da flotte det er ikke det men det er da bare skide dyrt og ja, farlige er de jo også

smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nytårs aften?!
  • #1   1. jan 2009 OKi hehe, ja hvorfor dog bruge penge når man bare kan stå at se på smiley Gør det samme som dig hehe smiley

• #2   1. jan 2009 Ja synes på en måde det er penge ud af vinduet, bruger ikke selv penge på det. Men kigger jo bare på alle de andres smiley

• #3   1. jan 2009 hehe

• #4   1. jan 2009 Nej, kan ikke lide det og bestemt ikke i år !
    Min nabos hund fanando stak af: her kommer historien
    Altså der ved en 21 tiden var hun ude og gå med den (han er kun 1 år)
    Også, der hvor jeg bor, var der nogle som syntes det var sjovt at skyde med kanon slag, og det kan man altså blive DØV af !
    men der var nogle der ''futtede'' sådan et af næsten lige bag ved dem da de var ude og gå, så fanando blev så bange, at min nabo, røj på røven og fanando sussede, afsted med snor og det hele imens... Min nabo lå der.. og han er ikke kommet hjem senere. Og vi er næsten sikre på han aldrig bliver en hund igen hvis de finder ham, han ligger garangteret et sted i et hul er ligende, og RYSTER !
    Vil have ham HJEM !

• #5   1. jan 2009 EJ ONDT!!!!!!! undskyld , men sikke nogen idioter!

• #7   1. jan 2009 Jeg har denne mening:
    Jeg syntes fyrværkeri hører med til nytårsaften. Uden den fare osv - Ville det bare ikke være rigtig nytårsaften.

Min mening

• #8   1. jan 2009 jeg syntes det er penge "lige op i luften" hehe bokstavligtalt og Vores kaniner atte og heste sagde ikke såå meget til det da der ikke er ret meget fyrværkeri hjemme ved os

• #9   1. jan 2009
    Jeg har 4 hunde 1 kat og 3 heste der er enormt bange for det skyden af, selv om den ene hest tar det nogen lunde, hun blev lbange da de startede,

Men min ældste hund på 12, den bliver fuldstændig utæt når den hører fyrværkeri, min anden hund på 10, den kryber sammen og liggger sig enten meget tæt op af den ældste eller kryber sig ind under sofaen,
    min tredje hund, på 6 år med hvalpe, hun tog det nogenlund,, altså hun har fået hvalpe de er omkring 3 uger, hun blev bare halt, ingen af os ved hvordan

min mindste hund på 3 ja hun krøb sammen med sin mor, min anden hun på 10, ind under sofaen

• #10   1. jan 2009 Jeg synes da det er meget flot, men er ret ræd for det. Men det hører da hjemme til nytårsaften, men har det fint med at se på de andres. Helt ærligt - jeg tør ikke fyre et heksehyl af, dte vildeste jeg har fyret af var en knaldperle xD
    Men da jeg var mindre var jeg fem cm fra at få et heksehyl i øret, det er nok lidt derfor.
    Min hund siger ikke så meget til det, hun ligger bare i sin kurv, eller dte plejer hun at gøre, men hun er ved at blive gammel og i år lå hun lige i vores indgang og da jeg kom ind igen sprang hun op og blev mega forskrækket, men det var ikke mere end det. Og man kan ikke høre dte særlig højt i stalden, selv om det ligger klods op af et villakvarter. Og hestene var helt rolige da jeg var oppe og se til dem ved 00:30 tiden, så det var fint smiley

• #11   1. jan 2009 Jeg bliver nødt til at gå op og kigge til dem nytårsaften, sådan ved 00:30 tiden, når dte er værst, ellers kan jeg slet ikke klare at tænke på om de alle sammen står og stresser mega, og sveder og alt muligt. Der er så osse kun 10 min. gang derop, så det er ikke så galt smiley
    Men man kan så heldigvis ikke høre dte særlig meget, dog mere end sidste år, for der er blevet revet noget ned, så der kun er tynde døre dre kan isolere, men det er ikke så galt smiley

Jasmin: Tror nu nok at dre vil være nogen der vil købe noget alligevel, men kan godt se din tankegang xD

• #13   1. jan 2009 HADER DET ! xD ..
    Jeg vil højest have en raket, som jeg ikke selv vil tænde, eller stå nede ved den - men bar' for at skyde nytåret ind (; .
    Men jeg synes også det er spild ;D ..

• #14   1. jan 2009 Og ja - jeg har en kat som altid gemmer sig - og så tror jeg dsa også ponyerne er bange for dem ..

• #16   1. jan 2009 Jeg er oqså "hunde ræd" for det fyrværkeri.
    Jeg har en onkel der ejer en super spar butik og min far hjælpe så med at sælge fyrværkeri, også har min far solgt fyrvækeri til en person for 10.000 (; Mega meget !!! Jeg synes at det er iorden at købe lidt men for 10´.000?
    Også igår da vi sad og spiste hørte vi lige pludeselig et vildt højt brag og vinduerne og gulvet rystede, også bag efter fandt vi ud af det var et kanon slag og at det havde slået et vindue istykker? Sygt ;s & Jeg og min veninde sad med rykken til vinduet? s;

• #17   1. jan 2009 Speedy er slet ikke bange for det_;)

• #18   1. jan 2009 Jeg kan ikke lide det, kun på afstand, der er det meget pænt (;
    - I år skulle jeg holde min hankat, (det er første gang vi selv fyrer fyrværkeri af med kattene) & da far så startede batteriet blev katten sygt bange. Han vred sig, & rev mig for at komme væk, han troede seriøst at han skulle dø. Da vi så skulle fyre en enkelt raket af, siger den jo en lyd når den flyver op, & der rystede min hest totalt. De er ikke så glade for fyrværkeri :D.

• #19   1. jan 2009 jeg syntes også der bare er penge ud af vinduet!
    men det er da rigtig fot at se på, men hjemme ved mig gider vi ikke bruge særlig mange penge på det!
    -og nej, jeg har ikke nogle dyr som er bange for det, men vi havde engang
    en lille gravhund, som altid sad ude på vores trappe og kiggede,
    men så var der et år, hvor der var en dreng, der smed et kanonslag efter hende.
    og lige siden der, har hun været RIGTIG RIGTIG RIGTIG RIGTIG bange!!!
    men hun er så søs nu:(!

fra Nanna og Storm.
    i må gerne kigge forbi, hvis i vil:D:D??

Kommentér på:
Nytårs aften?!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce