{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan i li'...
  • #2   30. dec 2008 jo det er fedt, bare hvis vejret er til det. smiley

• #4   30. dec 2008 Man kan hurtigt ødelægge en hest/pony ved at jorde på dem. Der kan også ske mange grimme ting i den hastighed!! Kender en der mistede sin dejlige pony ved at jorde på en stupmark...! den trådte forkert og styrtede og brækkede halsen på stedet, der skete heldigvis ikke noget med pigen, hun fløj flere meter væk heldigvis. Jeg kender også en der jordede ud af banestigen hvor der er astfaldt i den ene side og ridesti på den anden halvdel. Hans hest blev bange for noget og vendte ud til siden på astfalten og styrtede og fik grimme skader, og rytteren fik knust det ene ben. Så ikke nogen god ide`med at jorde.!! Man kan godt havde det hyggeligt med bare en lille frisk galop

• #6   30. dec 2008 altså jeg elsker når det går lidt frisk fremad:D
    jeg plejer bare altid at gøre det op ad en bestemt bakke, så jeg ved hesten ikke lige kan lave de største kunster, når den synes det bliver sjovt. der kan ske så mange ting om det går stærkt eller ej? man skal have styr over hva man laver ja. og en stup mark er nok heller ik det smarteste angående ujævnhed. men min morshest brækkede benet bare ved at gå på fold.

• #7   30. dec 2008 Det er jo så heller ikke kun ulykker der kan ske. Heste har forskelligt temperment og nogle bliver helt kuldrede når de får lov til at løbe stærkt. Det skal siges at der er heste der ikke bliver ødelagt, det er dem der er lidt mere kolde i temperment. Ødelage selv min gamle hest jeg havde fra jeg var 14 år. Jeg var ikke klog`er da der ikke var nogle til at fortælle at det er forkert? Jeg havde ikke megen opbakning hjemmefra Da jeg var den eneste der red i familien. Det sker heste brækker et ben på fold men høre til sjældenheder!! og selv om man jorder op af en bakke kan det godt gå galt, der kan komme folk gående osv... og det er ikke hensigtsmessig på nogen måde!!!

• #8   30. dec 2008 nej, det er det nok ik(:
    men man er forskellige. også har jeg heldigvis en pony som er god i naturen (:

og lidt sen glædelig jul:D og godt nytår sanne (:

-du må lige hilse de andre

• #9   30. dec 2008 Vi er alle forskellige heldigvis, ellers ville vi jo ikke få en god debat som her. og inde for ridesporten er der jo mangeforskellige slags ridning, spring, dressur galopløb, travløb osv... Jeg har som sagt selv været en der jordet og syntes det var mega fedt, og syntes stadig det er fedt he he. men har bare lært af mine egne fejl, jeg ødelage min hest for livstid og dem der kendte hesten ved hvad jeg snakker om.. Jeg har bare måtte lære det på den hårde måde lige som de andre to der kom galt afsted. også glædelig jul og et kæmpe brag af et godt nytår

• #10   30. dec 2008 Jeg elsker virkelig at ride naturen :).
    Men ja, som sagt skal man passe på.
    Det der med at jorde. Jeg jorder aldrig, da jeg ved fra andre at det er dumt og det kan ske meget trælse ting, men jeg elsker da også en frisk galop. Der er trods alt også forskel på at jorde og en frisk galop.
    Held og lykke frem år i naturen, og pas nu godt på ;).
    Godt nytår til alle :D:D

• #11   30. dec 2008 altså jeg slipper jo heller ik bare hesten løs og lader den løbe hva den kan, så dumdristig er jeg heller ik. altså selvfølge rider jeg ik den korte galop som på banen i naturen, hvis det skal gå lidt frisk. men det er nok og det som i andre kalder det, en frisk galop jeg tager(:

• #12   30. dec 2008 Det tror jeg også det er.. Jeg kender dig jo som en seriøs rytter

• #14   30. dec 2008 når det er vinter galoper jeg slet ik i naturen(:

og ja, det gør du sanne(: gør ikke noget som vil skade hesten(:

• #15   30. dec 2008 ved jeg godt, men det er godt med en god debat he he

• #16   30. dec 2008 ja, det er det:D hehe

• #17   30. dec 2008 Det er altid dejligt med nogle gode råd smiley
    Især om sikkerhed ;D

• #18   31. dec 2008 Jorde det er at galoppere (staves?) meget stærkt..
    Som du kan læse her, kan det være meget farligt..

• #19   31. dec 2008 ridning er jo farligt i sig selv ...
    selv hesten kan jo falde selv om den er i trav?
    siger ikke det ikke er farligt at jorde men det er da lige så farligt som alt det andet?

• #20   31. dec 2008 Det der med at jorde........... Hmm.......... ikk såå fedt.... Mest fordi han nogle gange selv bare gør det......

• #21   15. jan 2009 jeg kan heller ikke lide at jorde... da jeg tror jeg hurtigt vil miste kontrollen...men en rask galop ved stranden eller på marken kan jeg ikke sige nej til smiley

• #22   18. jan 2009 ja er også enig med enhjørning - men det er da fedt også at se galopvæddeløb.. <33

Kommentér på:
Kan i li'...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce