{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Nu skal jeg @!F!% finde en underviser! {{forumTopicSubject}}

Mit nytrårsfortsæt er at få jævntlig undervisning så meget jeg kan af år 2009 (efterskole efter sommerferie!).

Jeg har bare så mange problemer med det - først og fremmest at jeg skal låne en trailer og højst sandsynligt også en kører, da mine forældre ikke har trailerkørekort, og jeg ikke ved, om jeg kan leje en nedmålt trailer. Og udover det bliver det også mig selv der skal betale det hele, og det bliver altså mere eller mindre på opsparing. Dvs. både leje af trailer og underviser :S, så underviseren skal altså ikke tage en bondegård for det!

Derfor skal det være så tæt på der hvor jeg bor - Lejre nær Roskilde, Midtsjælland - altså 4320.

Men HVEM?!

Jeg søger en som kan undervise mig i anatomisk korrekt (klassisk/akademisk - kært barn har mange navne?) dressur. Med cordeo. Personen skal virkelig have styr på det, da han/hun kommer til at være den, som skal vise vejen for mig og Asmun. Jeg føler selv at jeg har gjort, hvad jeg kan de sidste 2 år for at blive bedre - både med mig og Asmun - nu kan jeg ikke mere, og så skal det altså være en anden, som kan lede os begge.

Som sagt skal personen være billig, men skal altså kunne sit kram.

Nogen som har nogen som helst gode forslag?!

kh Røsle.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu skal jeg @!F!% finde en underviser!
Kommentér på:
Nu skal jeg @!F!% finde en underviser!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce