{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Dejlig dag! {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Uhh, i dag gik det godt med Blossi. Jeg sadlede ham op, det gik meget fint, selvom han stod lidt uroligt. (Jeg har før ikke kunnet sadle ham op selv).
Da jeg stod op, var han lidt urolig, men det var da stadig okay.
Jeg skridtede så lidt rundt for løse tøjler, og min mor skulle op og hente min storebror. Da hun så kom hjem, kørte hun i en vandpyt med is i, og Blossi satte i vild galop, jeg havde løse tøjler, og var overhovedet ikke forberedt. Han har tit gjort det, hvor jeg bare har holdt mig fast, no problemo. Men på en eller anden måde fik jeg ikke fat i noget, og følte som om jeg fløj. Jeg røj sådan helt om bagpå Blossi, og så ned mens han løb, så blev jeg lige slæbt 1-2 skridt i langsom trav, og så faldte min støvle af, og Blossi stod bomstille, for at ungå at træde på mig. Stigbøjlen i højre side, røj om i venstre.
Der fik jeg lidt af et chok. Den eneste gang jeg er faldet af Blossi, er hvor han kom ned på knæ, og han snublede. Jeg slog kun en koldbøtte.
Men det var jo bare op på hesten igen..
Og så gik han virkelig som en drøm!
Tölten har virkelig forbedret sig.
Og til sidst tog jeg et lille kryds på ham tre gange.
Sidst jeg sprang på ham, uden der var en hest foran (for at lokke ham frem), bukkede han, refuserede, løb udenom og alt for at ungå det, men idag vidste han glæde for det og sprang godt til i galop.
I forhold til vi er kommet igennem en slem bukkeperiode hvor han ikke ville noget, og jeg bare kan sætte i galop over et spring, så er man da lid stolt af sin elskede pruhest.

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Dejlig dag!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce