{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

ny jagtforening i midjylland {{forumTopicSubject}}

som flere af jer nok ved, har jeg har sat i udvalget ''jagt og terræn'' i distrikt 11/13, jeg har af flere grunde, valgt at træde ud af udvalget, så jeg ikke længere er med til at arrangere jagter for 11/13.

Jeg har sammen med andre jagtryttere(både distrikts og jydsk jagtrideklub), startet en ny jagtforening, den er ikke startet for at nedkæmpe 11/13 eller andre jagt foreninger, vi også har tilbudt at samarbejde, så vi kan få flere jagter, til alle os der ikke interessere os for stævner.

Vi har valgt at kalde foreningen: Midtjydsk Jagtrideklub., og jagterne vil være centreret i midtjylland, men det betyder, ikke at det kun er ryttere i midtjylland der må deltage, alle er velkomne, ligemeget hvor de er fra.
i 2009 vil vi holde 4 jagter, vi har valgt kun at holde 4, så vi kan garantere for kvaliteten af jagterne.

Man vil kunne melde sig gratis ind som medlem hele 2009, der er flere medlems fordele, bla. skal man være medlem, for at kunne ride med i opløbet til hubertusjagten.

Mere om foreningen kan findes herinde, og man kan også melde sig ind som medlem: www.jagtridningjylland.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny jagtforening i midjylland
Kommentér på:
ny jagtforening i midjylland

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce