{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Hvad syntes I om det? {{forumTopicSubject}}

Jeg har i løbet af den sidste uge faldet over flere og flere annoncer under rideudstyr, hvor man sælger mobiltelefoner, mærkevaretøj, hairextensions osv....

Jeg må være ærlig og indrømme at jeg bliver irriteret over det, men har ikke rigtig vidst hvad jeg skulle gøre ved det. Jeg syntes ikke det hører hjemme på HG.

Er det mig der er for emsig? Og lader mig irritere for let?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad syntes I om det?
  • #1   9. dec 2008 nej du er ikke emsig...så'n noget hører hjemme under baboom

• #2   9. dec 2008 Der ligger 2 annoncer oprettet i dag bare under udstyr. Argumentet fra dem der har oprettet dem er: at hvis de f.eks vil bytte med heste-ting, at så er det ok.

Jeg har stemt begge brugere ud. Har på fornemmelsen, at hvis flere får samme idé, så får vi pludselig et misk-mask af forskellige annoncer. Men jeg ved ikke om HG lader dem gøre det?

• #3   9. dec 2008 Hvor finder jeg en hjælpe-admin? smiley

• #4   9. dec 2008 Er det bare mig eller er det ikke bare træls at folk herinde har så travlt med at irettesætte andre.. ej det var ikk pænt sagt af mig, mener bare at reglerne ikke er så konkrete op området og syntes måske der skal være noget fælles forståelse for at det er svært og vide hvor grænsen er(må man eller ikke gøre dit eller dat ) og da det ofte er børn der er herinde og det er sQ lidt synd for dem at de bliver angrebet ved at blive stemt ud istedet skulle reglerne gøres mere tydeligt for det er jo egentlig praktisk hvis man må ligge ikke heste ting ud til at man kan bytte med for det er jo ikk sikkert at dem fra baboom har heste udstyr i så højt grad som dem herinde... håber ikk jeg støder nogle vil nemlig ikk stemmes ud smiley hehe

• #5   9. dec 2008 Det er ikke fordi jeg har travlt med at "være efter andre". Det er første gang at jeg på nogen måder brokker mig over noget - eller i hvert fald giver udtryk for noget der i mine øjne er forkert.

Camilla; Jeg syntes det er helt fair hvad du siger, du har helt sikkert ret til at have din mening. Men hvis du læser hvad jeg har skrevet, har jeg netop lagt op til debat, om man var enig med mig eller ej?

Nadja & Price:Tak for hjælpen smiley

• #6   9. dec 2008 Camilla- hest tilsalg!
    der står faktisk at man kun må oprette en salgsannonce der indeholder hesterelaterede ting.

i mit hoved vil det sige at en mobil ikke hører inde under dette og derfor ikke må oprettes herinde smiley

jeg vil give dig ret i at der er mange situationer hvor folk her inde er ret strenge og kan være meget hårde. men lige med det er synes jeg altså at det er ok. du hakker jo netop af at du har læst og forstået alle reglerne for annoncer når du skal oprette den, og derfor synes jeg at det skal gøres klart at man ikke må.

Kommentér på:
Hvad syntes I om det?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce