{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Søger nye "farlige" ting.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen .
Jeg træner med min frieserhoppe, hvor jeg gør hende vant til alle mulige farlige ting, såsom kæmpe pilatasbold, der triller ned under hende, ligger på ryggen af hende osv. og små ris-poser der siger en "mærkelig" lyd, og plastik poser & det er jeg står og svinger longepisken hurtigt rundt oppe over hende, så den larmer, og slår den hårdt ned bag hende og på siden af hende osv. IMENS SKAL HUN STÅ STILLE ..

Men nu kan jeg ikke rigtig komme på flere "farlige" ting , har i nogle foreslag ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger nye "farlige" ting..
  • #1   24. nov 2008 Preseninger(staves) ? smiley

• #2   24. nov 2008 ta en sort sæk og put dåser i, bind den fat i en snor og og gå med hende i snor hvor posen er imellem jer hvis hun blive beder kan du tage den længere bag ud indtil den til sidst er bag hende imens du lærer hende det lærer hun også at hun ikke skal sparke (: det er jeg lige begyndt at gøre med min heste (:

• #3   24. nov 2008 Hvad med farlige maskiner, hvis I har det. smiley Jeg er så heldig, at min hest står på en går, med en masse "farlige" ting. smiley

• #5   24. nov 2008 en paraply du pludeselig slår op?

• #6   24. nov 2008 sølv papir..det skinner..det ser dybt ud og rasler for færdeligt..
    min venindes fjordhest er sprunget over spring med sølvpapir på..fuck han blev for skrækket da han først så det..

• #7   24. nov 2008 bakkende lastbiler de siger den der lyd;) held og lyyke

• #8   24. nov 2008 en traktor med sovlen i vejret eller heste højde..de er totalt farlige! også selvom den er trafiksikker..kun fantasien sætter grænser smiley

• #9   24. nov 2008 Tak alle sammen, jeg tror jeg må ud og gå lidt med hende på markerne, det kan være vi møder nogle traktorer, hun skulle faktisk være rimelig vant til biler, kassevogne og traktorer, men hun "glemmer" tit at sådan nogle ting ikke er "farlige" .. smiley
    Så tror jeg også jeg skal prøve med paraply'en, preseningen, flag og balloner smiley

• #10   24. nov 2008 balloner xD

• #11   26. nov 2008 Kun fantasien sætter grænser :b

Smid alt muligt stort og flagrende rundt omkring ham - under ham, over ham, bagved ham, foran ham, ved siden af ham osv. smiley

Min ridelærer skulle engang oplære en hest til handicap hest, og den måtte ikke blive forskrækket for NOGET! De gjorde simpelthen alt for at gøre den hest rolig. Mens min ridelærer red, kørte en af hendes veninder ind i den med en cykel, smed bomme ved siden af den, fik sine hunde til at løbe rundt mellem benene på den, og hoppe op ad den, køre helt tæt forbi den med cykler, biler, traktorer, lastbiler og andre støjende maskiner. Seriøst, hun udsatte den for ALT hvad man overhovedet kan udsætte en hest for xD

Prøv at bind balloner fast på den i blæsevejr, og lad den gå med dem på tur fx.

• #12   27. nov 2008 Ved det ikke helt

• #13   27. nov 2008 CTS
    Det er lidt det samme jeg prøver på at gøre med min hoppe, så jeg kan begynde at ride på hende igen, dog den der med at binde balloner fast på hende i blæsevejr, det tør jeg squ ikke lige, hun er MEGET frisk, og spiller bange for den mindste nye ting.. selvom hun ikke er bange, det skal hun bare lige mindes om smiley

• #14   27. nov 2008 Sarah - Du skal selvf. starte langsomt ud smiley Start med bare at lade den gå forbi en ballon i roligt vejr, så den ikke blæser rundt. Lad den så gå forbi flere og flere på en gang. Og når hun er sikker på det, så lad hende gå forbi én ballon i blæsevejr, og langsomt lade hende gå forbi flere og flere i blæsevejr. Når hun så også er sikker i det, så gnider du en ballon rundt omkring på hende krop. Når hun er sikker i det, binder du én ballon fast på hende, i roligt vejr, og går med hende. Langsomt sætter du flere og flere på hende - måske over flere dage, så længe det ikke blæser. Nå hun ikke siger noget til det, så sæt én på i blæse vejr, og sæt så flere og flere på efterhånden som hun bliver sikker i det smiley
    Og ja, det kan tage LAND tid, men du kan jo øve andre ting også, for man kan jo ikke holde for at det bliver blæsevejr :b

Kommentér på:
Søger nye "farlige" ting..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce