{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

2 rottveliker bidt anden hund ihjel {{forumTopicSubject}}

imorgen var min vendindes mor ude og gå tur med deres hund thor, da der okm en dame ud og sagde hun skulle skynde sig hjem med hunden, for i gåraftes var der to rottweilere der var løbet væk og bidt en anden hund ihjel!!

det skete i noget der hedder kirke eskilstru 3 km. fra mig af, i samme landsby hvor mange af mine veninder bor!

det er virkelig skrækkeligt!!! prøv og tæmk på hvis man fandt ud af ens hund bidt ihjel af to andre hunde
smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 rottveliker bidt anden hund ihjel
  • #1   19. nov 2008 neej hvor voldsomt !!? kendte du hunden ?

• #2   19. nov 2008 nej det gkorde jeg ikk

• #3   19. nov 2008 stakkels hund alligevel smiley

• #4   19. nov 2008 Ja det er sygt!

Min venindes pudel blev også bidt, en dag da hendes storesøster havde taget den med, hend for at hente pizzaer. Så havde hun stilt pluto udenfor, og imens var der nogen der var gået forbi med deres kamphund, og den havde bidt sig fast i Pluto. Og min venindes søster slår den så meget for at få den fri, at hun får en hævet hånd. Og da den endelig slipper Pluto, skynder de der ejer den bare at køre sin vej! Syge idioter!
    Pluto blev syet i halsen.. Men heldigvis skete der ikke noget meget alvorligt med ham=)

• #5   19. nov 2008 ja det er fuldstændig vanvittigt, folk må sku lære og styre deres hunde, ellers ska man bare ikke have en!!!

• #6   19. nov 2008 1. Stakkels lille snude :' Men det er ik første gang, og desværre heller ikke sidste >.< Medmindre folk begynder at tænke sig om :'

2. Vi havde engang en schæffer* som ik var kastererret*. Da var jeg kun 0-2 år, og hver gang jeg lå og sov i barnevogn, lå han ALTID ved siden af og vogtede over mig, ka man vist godt sige. Og hver gang jeg græd, hoppede han op med forbenene og slikkede mig i ansigtet til jeg ikke græd mere. Og når jeg sad på gulvet eller ved (specielt min far) så sad/stod/lå han altid og så på mig, og dem jegvar sammen med. Så snart han syntes jeg var evd at 'være i farer' begyndte han at knurre advarende (med mindre det self. var en han kendte). Men han havde det desværre ikke særlig godt med andre hunde, specielt hanhunde, da han var vokset op alene, så hver gang der kom en hanhund forbi, så skulel han absolut ud og vise den hvem der bestemte, og en dag da han var farret i totterne på en anden hanhund, blandede min far si, og ahn blev bidt ved et uheld af Alex (som han hed) og efetr et par lignende tilfælde fik vi ham aflivet, fordi vi simpelt hen ik ku styrer ham og vi ville self. ik sælge ham viddere med det 'instinkt'. Min mor, som var specielt knyttet til ham, græd meget ofte over ham. Så fik vi en ruhåret tysk hønsehund, som hed Dingo, men han blev syg og blev aflivet (han var næsten lige så sød som Alex). Men nu har vi så to andre hunde! En truhåret fox terrier tæve, Bertha, og en gammeldages, sort labrador hanhund, Rollo, som er fuldstændig lige så sød som Alex var. Men han har ALDRIG bidt ud efetr en anden hund! Of gudskelov for det smiley
    Men vi savner nu alle sammen satdig Alex og Dingo :'

3. Undskyld den lange, og fejlagtige tekst ;o)

Knuzz Anna-Sophie smiley

• #7   19. nov 2008 Anna-Sophie Lund J
    altså vores egen hund er specielt heller ikke for god!! hun gør også hver gang der går nogen forbi med eller uden hund, men altså hun løber jo ikke ud bider en anden hund ihjel, jeg ved godt at self ville ejeren ikke med vilje lade hundene løbe ud og bide en hund til døde, men så håber jeg også at de afliver den! altså ikke ondt ment, det er da også hårdt for ejeren at få aflivet sine to hunde, men det går jo heller ikke det sker igen!

ja det er ikke forste gan og desvære nok heller ikke sidste smiley

• #8   19. nov 2008 Nej det skal man fandme ikke og da SLET ikke en kamphund!! Argh bliver så gal på sådan nogen!

• #9   19. nov 2008 og jeg kan kun være enig med dig!!

• #10   20. nov 2008 min hund kan også godt finde på at bide, men den gør ikke ikke med "vilje" smiley

Kommentér på:
2 rottveliker bidt anden hund ihjel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce