{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Hvorfor går det mig så meget på ? {{forumTopicSubject}}

Der er altså nogle ting her i verden der undre mig og så er der nogle som simpelhent bare går mig på alt for meget end hvad jeg selv lige havde regnet med og kan simpelhent ikke forstå det.
Det det handler om er at min eks kæreste jo smed mig ud for lidt over et halvt år siden. hvilket jeg sagtens kan leve med nu, har opdaget at mit liv faktisk er 10 gange bedre uden ham til at forkludre alting og manipulere.
Men der hvor jeg har Nosey opstaldet har han arbejdet som elev så han kommer jo nogle gange derud og kommer med til nogle fester som bliver holdt derude.
Men det har så resulteret i at mange af tøserne fra stalden nærmest er begyndt at "holde" med ham, da han er typen der bagtaler meget og taler grimt om andre for at blive gode venner med nye.

Men så var der så en grillfest for pensionærerne, som lige pludselig ikke var inviteret til så jeg kunne jo ikke komme. der brugte de fleste hele aften på at bagtale mig og optage det på deres mobiler som jeg så så dagen efter, hvilket gjorde mig lidt ked af det, især (lad os kalde hende D) gik meget op i at fortælle at hun synes at jeg var en taber og min hest var dårlig og sparkede (hvilket den aldrig har gjort) og hun synes at jeg burde blive smidt ud af stalden.
Det skal lige siges at D er 29 gammel og jeg har aldrig haft noget sóm helst imod hende, har kun mødt hende tre gange.

Senere på sommeren holder staldejeren kæmpe fødselsdag, hvor alle er inviteret, undtagen mig, for det dog at vide dagen før af min eks kæreste.
Det lyder til at være en rigtig god fest og de har vidst hygget sig sådan ret godt.
Så dagen efter møder jeg både min eks kæreste og D i stalden som begge er meget fjendtlige overfor mig, så voldsomt at jeg går grædende hjem igen og dropper og lave alle de ting jeg vil med min hest.
Jeg får så endda at vide senere på dagen at min eks kæreste og D har bollet efter festen.
Jeg føler nærmest at han har forrådt mig, hvorfor ved jeg ikke.
Efterfølgene kommer vi lidt sammen igen og jeg prøver at glemme at han har været sammen med D. men det går ikke, min eks kæreste har ikke forandret sig, så vi går fra hinanden en uge efter.
Jeg går til lægen og finder ud af at han også lige har givet mig en køns sygdom.

Men det virvler stadig i mit hoved at han har været sammen med hende og forstår simpelhent ikke hvorfor det går mig så meget på ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor går det mig så meget på ?
  • #1   12. nov 2008 Hold dig langt væk fra dem, flyt din hest og start på en frisk. Jeg har også måtte sorterer ud i mine bekendte og tro mig, selvom man først føler sig meget ensom, så møder man altså nye mennesker, man kan have det sjovt med og hvor man er venner på lige vilkår. Jeg har det meget bedre nu og har meget bedre selvtillid og selvforståelse.
    Undgå "kærsten" han lyder meget giftig. Selvom det er svært så rejs hovedet op og tænk at de må have nogle små patetiske liv, når de gider bagtale dig for at have et fællesskab og noget at fylde deres tid ud med.
    Fuld kraft frem, livet er værd at leve og det kommer fra en der kender til mørket.

• #2   12. nov 2008 Grunden til at det går dig så meget på, er at du laaangt inde i dig selv, stadig har følelser for eks'en. Det er din underbevidsthed der reagere sådan. Umiddelbart vil du lige nu sige "fandme nej!", men din underbevidsthed siger noget andet - det er bare sindsygt svært at hører det altid smiley

Det er langt fra rart at blive holdt udenfor - taler af erfaring! Jeg har været lukket ude i rigtig mange år af mit liv og har først som næsten voksen begyndt at få venner - det er så en helt anden historie.
    Jeg synes du skal vende dem ryggen, ignorere dem, lad som om de ikke er der - du ser dem ikke når du går forbi dem - passer dig selv, stol på at det du gør er det rigtige - og så find et andet sted, uden at sige det til andre end stedets ejer når tiden er. Jeg vil så ikke sige noget til denne før samme dag du flytter, for ved han det før tid, ved de andre det nok også...

Føler virkelig med dig! Har bare sådan lyst til at åbne mine arme og tage dig og din hest i min stald - jeg har desværre bare ikke stalden endnu...

Håber du finder den rette løsning på det hele - det virker ikke til at ville hjælpe hvis du går til selve ejeren af stedet, da det lyder til at han er med i det hele..?

• #3   12. nov 2008 Ja har du ikke mulighed for at flytte din hest????

• #4   12. nov 2008 Selvfølgelig vil du altid ha en vis form for følelser for ham, men men men tror nærmere at det er tanken om at han er så dun at være sammen med D, og oven i det, at han også behandler dig sådan som han gør... Selfølgelig bliver man såret, da man jo har en fortid sammen...

Mit bedste råd er også at flytte hesten... Går ikke at du bliver så ked, når du kommer ud til hesten for at have det rart. Og nu når du er gravid, er det ikke godt at gå og have det skidt... Er det ham der er far til barnet?

• #5   12. nov 2008 hvor er jeg dog bare glad for at de i min stald ikk er nogle sladder kællinger.

du skal slå alt ud af hovede om ham din x.
    jeg har også en x der var slem, han havde nøgen billeder af sine veninder på sin computer, og har været utro nogle gange.

jeg er kommet videre, men jeg fik også taget min "hæv" hvis man kan kalde det.

men prøv at snak med nogle af de ande piger i stalden, og spørg hvad deres problem er, bare mere indirekte

• #6   12. nov 2008 Flyt hesten og få nogle venner der ikke også er hans.
    Det gælder om at gøre hvad der er bedst for dig og intet andet.
    Lad ikke andre træde på dig - glem hævn - det giver en dum fornemmelse i maven og gør dem ikke til dine venner alligevel.

Din hest kan også mærke dine frustrationer og det er på ingen måde værd at ha hesten opstaldet hvor der ikke er rart at være.

Ud, væk og start på en frisk! Du får aldrig vendt stemningen til din fordel. Sådan virker verden ikke.

Hovedet op og giv dig selv lov til at nyde livet i stalden med hesten igen. Pyt med dumme mennesker - det er deres eget *l...*

• #7   13. nov 2008 ja jeg er igang med at prøve at flytte min hest... det er bare så brand ærgeligt for hvergang jeg tager ud til hende nu mister jeg bare lysten mere og mere.. og det irretere mig virkelig at det går mig så meget på, for burde jo ikke bruge min energi på nogle mennesker som jeg egentligt godt ved er dybt åndsvage.

Undskyld at jeg svarer så sent, har bare en masse ting jeg skal lige i øjeblikket

• #8   13. nov 2008 Håber at det lykkes dig at finde et ordentligt sted med søde mennesker der ikke ter sig som teenagerere

• #9   13. nov 2008 Det lyder godt. Du har vijlen det rette sted - for dig!

Husk at verden er nogengange lidt forunderlig og vil gerne have at du lærer noget. Derfor:
    Indtil du har lært ikke at lade dig gå på og få knuder i maven når folk du møder (som stald esmann skriver) "opfører sig som teenagere" bliver du ved at møde dem.
    Altså vil du støde ind i den type mennesker gang på gang til den dag du har lært ikke at få 'ondt i maven'. Så er du forberedt men bedre stillet til næste gang smiley

Se og kom ud og nyd livet i en hyggelig stald. Jeg har 2 piger i min stald med deres heste og vi har det super hyggeligt og snakker kærester/mænd, arbejde, børn heste og alt muligt. Sådan kan det også blive for dig igen.

• #10   13. nov 2008 viljen...

• #11   13. nov 2008 tusind tak for jeres opbakning. jeg håber virkelig også at dette sker for mig en dag....

Kan se at jeg har været lidt for hurtig til at skrive indlægget, for havde glemt en vigtig ting, som i jo nok ved er jeg gravid i 32 uge. og det er sjovt nok min eks der er faren til barnet. hvilket han prøver at gøre alt for at flygte fra

• #12   13. nov 2008 Sara-Maria R: det gør jeg også.. mener ikke at han på nogen måder kan blive et godt aktiv for mig eller barnet...

Kommentér på:
Hvorfor går det mig så meget på ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce