{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

nu får i hele historien. {{forumTopicSubject}}

hej jeg hedder Ida og er 13 år gammel. jeg havde redet siden jeg var 4 og endelig fået/næsten fået min egen hest, min mor var til kursus med sygehuset da hun kom i snak med en kolega, da de kom til at snakke heste sagde hun at vi kunne komme ud og kikke på en af hendes fjordheste ved navn Sofie;* det var vinter da vi første gang var derude, sofie var våd og kold men aligevel enormt imødekommen og en disederet sød hest..
men hun var kun knapt 2 år så der ville jo være meget træning,ridning osv. men vi begyndte at komme der mere og mere og efterhånden blev vi mere og mere sikre på/ved hinanden jeg kom der ca 1-2 gange afhængig af hendes/min mors arbejde. nu fylder hun 3 her til somemrferien og vi har tænkt os at købe hende, hun har fået stamtavle og har forholdsvis gode papire men det er stadig som on jg mangler et eller andet, jeg har før spurt herinde Ang Tillidsøverlserne "DE 7 LEGE". og det har jeg også tænkt mig at begynde på men har i nogen som helst arfaring eller noget andet omkring ungheste og tillid inden ridning for første gang ? please!
så vil jeg gerne vide det, for syndes seriøst ikke jeg fatter noget af det der står på hjemmesiderne......

10000 tak fordi du/i gad og lytte

ps: er der noget spicelt man skal gøre når man læsser dem? udstyr,hø,wrap eller mad ? i dont no?

mvh Ida

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu får i hele historien.
Kommentér på:
nu får i hele historien.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce