{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Nu bliver I dødmisundelige......... ;) {{forumTopicSubject}}

Hej alle kære fotoglade kolleger! smiley

Jeg er simpelthen helt oppe i skyerne, kan jeg fortælle jer. Hvorfor det? Jo, nu skal I bare høre:
Min far bad mig i går om at tage til Esbjerg, hvor han arbejder som elektriker/tilsynsførende i forbindelse med noget vindmøllehalløj. Han skulle rejse hjem til Sjælland igen om onsdagen, så jeg undrede mig stærkt over, hvorfor han ville have mig helt derover i mindre end en dag. "Jeg skal nok finde på noget, du kan lave herovre, mens jeg er på arbejde" sagde han bare, så jeg bestilte en togbillet til Esbjerg i går aftes og rejste derover.
Da jeg kommer ind i hans lejlighed beder han mig holde mig for øjnene, hvorefter han trisser ovenpå og kommer ned igen og lægger nogle ting på bordet foran (jeg smugkiggede ikke.. selvom det var svært!). Da jeg måtte kigge, mødte det smukkeste syn mig: et <b>Canon eos-1Ds Mark II (nypris ca. 60.000 kr.), et Canon EF 16-35mm f/2.8 L USM, et Canon EF 300mm f/4 L USM + Extender x1.4 og endelig et Canon EF 85mm f/1.8 USM, </b>foruden manual, hukommelseskort, ekstra batterier og hvad dertil hører. Alt sammen brugt, alt sammen fuldt virksomt.
Spørg lige om jeg var mundlam og følte(/føler) mig som verdens mest forkælede unge... høh!

Min far havde snakket med en fotograf, som han havde mødt på jobbet, og fortalt om min interesse. Fotografen anbefalede at lede efter noget brugt, godt udstyr. Så viste det sig, at han lige havde "lidt" udstyr, som han ikke længere brugte, og som han alligevel skulle sælge.. og så fik min far den idé at give mig det på prøvetid, for at se om det var noget.... jow tak.

Jeg har regnet lidt på det, og er kommet frem til, at udstyret har en nyprisværdi på omtrent 80.000 kr.

Her kan I tjekke det nærmere ud, hvis I har lyst:
Canon EOS-1Ds Mark II: http://www.dpreview.com/reviews/canoneos1dsmkii/

Canon EF 300mm f/4 L USM :
(minus IS her): (link fjernet)

Canon EF 16-35mm f/2.8 L USM:
(Dette er efterfølgeren til den): (link fjernet)

Canon EF 85mm f/1.8 USM:
http://www.pricerunner.dk/pl/543-1084977/Kamera-Objektiver/Canon-EF-85mm-f-1.8-USM-Sammenlign-Priser#

Hilsen den heldige kartoffel!! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu bliver I dødmisundelige......... ;)
Kommentér på:
Nu bliver I dødmisundelige......... ;)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce