{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Underlig adfærd.. {{forumTopicSubject}}

Her for tiden går det skidt for Monique og jeg .. Sadlen gled frem, men har ikke redet rigtigt længe. Min underviser mener ikke jeg skal have en dyrlæge til at tjekke hende..

Det startede med inden klubmesterskaberne, at jeg og Monique galoperede rundt til undervisning. Pludselig gav min underviser et smæk i røven på hende og hun ramlede ind i barrieren af ren og skær rædsel! Hun blev herefter halt næste dag og var det i nogle dage,. Hendes skulder var hævet, men hun nåede at blive klar til klubmesterskaberne som jeg også vandt. Men så efter noget tid begyndte sadlen at glide frem og hun begyndte at stikke af med mig på den ene volte, ikke den anden overhovedet. Hun tager biddet og så prøver hun at løbe væk, mod udgangen af ridehuset eller ridebanen. Hvilket slet ikke er sjovt! Jeg kan nemlig ikke stoppe hende, slet - slet ikke..
Nå, men efter 4-5 dage har jeg ikke redet med sadel og ikke redet rigtigt. Har bare longeret og haft hende på skridtbånd, mén.. Hun laver stadig det samme når jeg rider volte på hende i trav (uden sadel) og prøver på det - og jeg er ikke helt genial til at ride uden sadel, så syntes selvfølgelig ikke det er så godt...

Er der nogen der har oplevet dét før?
Nogen der vil komme med råd?

<i>Katrine Lykke</i>

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlig adfærd..
Kommentér på:
Underlig adfærd..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce