vidste du at......? {{forumTopicSubject}}
jeg så dr.phil og der kom en ekspert i ånder og spøgelser og fortalte om hvordan ånder kunne leve, aætså hvad der holdte dem gii live og så fortalte han hvor der spøger mest.
ånder lever af menneskets frygt, når mennesket er bange udsender vi en energi som holder ånderne i live.
det sted på jorden hvor det spøger MINDST er faktisk på en kirkegård, der er alle mennesker jo døde så der er der ikk noget til at udsende den energi som holder ånderne i live og de steder hvor der spøger allermest er faktisk hos læger, fly, skibe og andre steder hvor mange mennesker faktoisk er bange.
lidt skummelt at tænke på at ånder holdes i live af den energi vi udsender når ve er bange
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 11 Svar: 646
apr 2007
Følger: 129 Følgere: 121 Heste: 1 Emner: 172 Svar: 1.195
apr 2007
nej det ville jeg ikk holde af, men jeg tror faktisk ikk selv at ånderne har bestemt at de skal leve af den energi som vi udsender.
du har jo heller ikk selv bestemt at du vil leve af ilt.
det er vel bare den eneste måde som de holdes i live på, det ikk noget de selv har valgt, ligesom at vi heller ikk selv har valgt at blive holdt i live af lige netop ilt, men sådan er det bare det kan vi mennesker jo ikk gøre noget ved ligesom at ånderne jo heller ikk kan gøre for at de lever af vores energi
apr 2007
jul 2007
Følger: 102 Følgere: 90 Heste: 1 Emner: 55 Svar: 983
apr 2007
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
Godt spørgsmål.. Tror såmænd heller ikke spøgelser er mest glad for vores negative energi, folk der er hjemsøgte, er ofte trætte, har hovedpibe osv osv.. Men tror det er fordi, de bliver drænet for energi, og så bliver de jo bare i dårligt humør...
Og med hensyn til hvorfor de skulle gøre det, vi kender alle, at man som regel altid har mere energi når man er sammen med nogen, feks en god veninde, og tror jeg også de gerne vil være med på, altså spøgelserne, så kan de føle sig mere "i live"..
Ren teori, og har intet der kan bevise dette, andet end hvad folk fortæller mig, når de har haft spøgelser
jul 2007
Følger: 81 Følgere: 72 Heste: 5 Emner: 464 Svar: 5.923
vidste du at......?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside