{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er DU træt af Off Topic?
  • #1   9. okt 2008 Har ansøgt...

  • #2   9. okt 2008 ¨¨OS mig

  • #3   9. okt 2008 Har også ansøgt smiley

  • #4   9. okt 2008 Har ansøgt...

  • #5   9. okt 2008 har ansøgt

  • #6   9. okt 2008 Er DU træt af Off Topic?

    Så send en besked til mig og så tager jeg det op i gruppen, og ser hvad de andre siger til det, og om det evt. skal være en ny regel smiley Er der nogle nye regler man godt kunne tænke sig, eller forslag til ændring af regler, så skriv dem dog til mig og så ser vi på det ! smiley

    Personligt har jeg ikke noget imod et enkelt of topic emne i ny og næ, eller spørgsmål omkring heste generelt, bare man synes at det er noget der vedrører os andre.. Fx. "Kigger i ikke lige forbi min nye shetlænder" vedrører ikke rigtig os i denne gruppe..


  • #7   13. okt 2008 Anni H

    Jeg synes det har været oppe rigtig mange gange i denne gruppe..

    Det er meget små tiltag der bliver gjort, ikke noget dårligt, men nogen af os vil bare gerne være fri for at læse indlæg daglig om nye billeder af "min nye shetter Buller" eller om Links til en sang på Youtube..

    Det er helt fint du gerne vil at denne gruppe er åben for alle, men jeg vil gerne have en gruppe som KUN handler om ting der er relevante for mig som araber ejer.

    Der er rigtig meget off topic i gruppen, og mange har slet ikke selv en araber..


  • #8   13. okt 2008 Nej, der har faktisk kun været noget oppe 3 gange.
    Første gang, da alle begyndte at oprette "Hvad er min hest værd indlæg". Efter vi havde det oppe i gruppen holdt folk også op med at oprette den slags indlæg, så det lavede jeg ikke nogen regel om.
    Anden gang var da folk begyndte at oprette en masse indlæg som "Stem i mine udfordringer" og "Kig forbi min hest med en bedømmelse". Da vi havde det oppe, lavede jeg også en regel, der sagde at man ikke måtte oprette den slags indlæg.
    3 gang er så nu, hvor der er nogen der slet ikke vil have noget Of Topic, og det er jeg så ikke enig i. Jeg synes at der er fint at folk har lyst til at fortælle om noget andet, eller vil have hjælp til noget omkring deres hest.
    Altså synes jeg at Of topic indlæg er i orden, så længe at det er noget der vedrører os andre.

    Vil også bare lige sige, at alle i denne gruppe har på en eller anden måde tilknytning til en araber og har interesse i denne race.


  • #9   13. okt 2008 Og forresten !
    Der er INGEN der har skrevet privat til mig, med forslag til nye regler eller ændring af regler. Erko må folk synes at de regler vi har, er fine nok smiley


Kommentér på:
Er DU træt af Off Topic?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce