{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Evt. priser på parter? {{forumTopicSubject}}

Hej

Står og overvejer at få part på vores ox hoppe, både for at få hende brugt lidt mere alsidigt, men også for at have en at ride og træne med nogle gange.

Har før set/oplevet at hvis folk ikke tager et eller andet beløb for det, så bloiver det tit noget useriøst.

Det drejer sig om en 11års hoppe på ca 155cm, virkelig sød og rar. tilredet og springer fint, elsker ture mm. Der er også ridebane på stedet og det vil være ca 2-3gange om ugen.

Så ville jeg høre hvad synes I er rimeligt at tage og hvad tager I evt selv?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Evt. priser på parter?
  • #1   7. okt 2008 Altså lige præcist det du nævner, giver jeg 300 om måneden for smiley
    Det er en passende pris smiley

• #2   8. okt 2008 Hej

Lav en udregning på hvad hun koster dig pr. mdr. at have hende og forlang det halve :O) men vil min. sige 300 kr.

Så kan i jo se hvad det bliver til, måske får du en part som vil give et nap med på gården og er meget seriøs, så kan man jo pille lidt af prisen igen :O)

Mvh
    Betina

• #3   8. okt 2008 jeg tager 300 kr. for part på min ox vallak. og det er for 3 gange om ugen.. men det er også fordi at jeg står meget billigt med min hest men jeg vil sige halvdelen af bokslejen.. det er passene..

• #4   8. okt 2008 Tak for svarene alle sammen :o)

Ja altså vil de være med at ordne lidt i stald mm er det jo tit mere hyggeligt...men til gengæld har personen hende jo så som sin egen de dage og må selvfølgelig være med til stævner mm. Men ja havde os regnet med 300-350kr vil være yderst fair. Når man tænker på hvad undervisning en gang om ugen på eevhest koster efterhånden :S

• #5   8. okt 2008 Da jeg i tidernes morgen havde part gav jeg 500 kr om måneden. Men det er mange år siden og alt er jo steget siden da. Så jeg tror jeg ville forlange 6-700 kr om måneden hvis det var min hest.....
    Men igen, hvis vedkommende nu tog en wekend tjans i stalden eller mugede hos den ell lign, så kunne man jo sætte prisen derefter?
    For de 500 kr jeg gav mugede jeg hos hesten hver uge og havde en søndag i måneden hvor jeg fodrede, lukkede ind/ud osv. Jeg sørgede også for pudsning af udstyret, men smed, dyrlæge, nyt udstyr osv var for ejers regning. Jeg red så også 4-5 gange om ugen på hesten.

• #6   8. okt 2008 Jeg giver 1100kr. for 3 gange om ugen, men det kommer også an på hvor du bor, det her er i lyngby, hvor opstaldning koster rimelig meget. Men hvis du bor lidt ude på landet, så er 600-700kr. helt fair smiley

Kommentér på:
Evt. priser på parter?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce