{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Jeg undre mig {{forumTopicSubject}}

Ja jeg synes lige jeg vil af med lidt frustration...

Jeg undre mig over hvorfor folk ikke kan være søde ved hinanden... Jeg ved godt de fleste er det, men tit og ofte støder man på indlæg eller annoncer hvor folk kommer med spydige kommentare eller nedladende ord til hinanden...

Det er da ikke derfor vi sidder her... Hvorfor ikke holde sin mund hvis ikke man har noget godt at sige til et andet menneske... eller hest for den sags skyld...
Jeg har oplevet det samme på hundegalleri og synes det er synd...

Er det bare mig der har observeret sådanne ting?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg undre mig
  • #1   30. sep 2008 helt enig

du tænker på det indlæg af PM ikk?

• #3   30. sep 2008 kan kun give dig ret

• #4   30. sep 2008 Jeg er helt enig i at konstruktiv kritik er helt i orden, men det er sgu da ikke i orden, direkte at være nedladende eller ond.

Jeg tænker også at vi kender jo ikke hinanden, så vi ved jo ikke hvem det er vi sårer.... Og hvordan den i den anden ende tager det.

Og jo bla det inlæg, men det var ligesom dråben... Har tit set det, og jeg har slettet hele min bruger på hundegalleri, fordi folk simpelthen var så spydige... Det er da ærgeligt

• #5   30. sep 2008 jeg tror også at det folk ikke kender den de skriver til gør det nemmere og være ond

• #6   30. sep 2008 hørt!!!

• #7   30. sep 2008 Er helt enig med dig.

• #8   30. sep 2008 helt enig, jeg er her også på kattegalleri og må sige jeg har aldrig oplevet det i de grupper jeg er med i på kattegalleri, og det er helt rart at man ikk bliver sablet ned hvis man har en anden holdning end andre.. herinde skal man ligesom "passe på" hva man opretter, spørger om, svare på osv... det er rigtig ærgeligt...

• #9   30. sep 2008 Jeg slutter mig til resten; naturligvis skal og bør man kunne være ærlig og sige sin mening, men man kan godt formulere sig på en pæn, sober og konstruktiv måde - der er absolut INGEN gyldig grund til at sable andre mennesker på noget tidspunkt.

Samtidig må jeg dog indrømme, at selv om jeg bestemt IKKE bryder mig om at bevæge mig ned på det niveau (at sable og være personlig), ja så er jeg ind imellem selv blevet angrebet så direkte og nederdrægtigt, at jeg er "hoppet med på vognen" og har givet igen, før jeg kunne nå at tænke mig om og stoppe mig selv (dog ikke her på HG, vil jeg lige tilføje). *rødmer*

• #10   1. okt 2008 det sker ofte- men ind i mellem kan jeg heller ikke selv lade være. Jeg ahr en hubertus saddel lige nu hvor der står SLLGES- så skriver en tøs til mig og der står KUN- kig i mine annoncer. Mit svar er så nej det ahr jeg ingen grund til, den SÆLGES, den byttes IKKE.

• #11   1. okt 2008 jeg oplever tit at folk kommer af med al deres arrigskab her på hg og synes bestemt ikke altid om tonen herinde. Man kan så tænke at de folk der opfører sig så dårligt, åbentbart ikke har respekt for andre mennesker, så gad vide hvordan de så mon er at leve sammen med.
    Tit orker jeg ikke svare på indlæg fordi så mange unge piger kommer med deres beskidte udtalelser istedet for forståelse og evt gode råd til folk der evt. har det dårligt.

• #12   2. okt 2008 Er så enig med jer. Ærgeligt for det ødelægger jo så meget af alt det hyggelige ved sådan et godt koncept som dette, hvor alle vi hestefolk kunne mødes og dele alle vores glæder med krikkerne, hjælpe og give råd, erfaringer og viden.

• #13   2. okt 2008 Har lige læst den omtalte tråd startet af PM - er helt i chok......

• #14   2. okt 2008 Ja der er nogle grove kommentare.... Desværre... Jeg er glad for at der er andre der deler samme mening mht den tone der nogen gange er. Jeg kunne jo være blevet sablet ned ved at starte denne tråd...smil.

Men det kunne jo være at nogen ville stoppe op og lige tænke efter en ekstra gang inden man (måske uden at ville det) jorde eller sårer et andet menneske helt unødigt.
    Vel og mærket hvis de personer læste dette:-)

• #15   3. okt 2008 må man spørge hva det er for en tråd?

• #16   3. okt 2008 **********

Kommentér på:
Jeg undre mig

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce