Flere ting? {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har lige nogle ting jeg vil sige, altså jeg har brug for HJÆLP!
Jeg har nogle problemer:
1.
Rubina er begyndt at spænde meget op, men det kommer vi over, men på selve stævnedagene spænder hun så meget op at hun slet ikke vil bøje sig eller noget, det er virkeligt anstrengene at se på og i det hele taget ride hende.
Jeg skal til stævne på hende her på lørdag og det er KLUBSTÆVNE, men altså hun vil bare ikke falde ned igen.
Hvad kan man gøre?
2.
Jeg har jo halvpart på Rubina og derfor får jeg undervisning af min mors ridelærer og Rubina's ejer, men når jeg for undervisning af min mors ridelærer skal jeg lade hende gå på helt lange tøjler, og når jeg bliver undervist af Rubina's ejer skal hun gå på korte så jeg kan mærke jeg har hende hele tiden.
Rubina går godt på begge metoder, men jeg synes personligt selv at det er onsvagt at først ride hende på den ene måde en dag og så en anden dag ride hende på den anden måde, kan jeg ikke bare ride med mellem lange?
3.
Jeg rider Max for en i stalden og jeg skal starte springundervsnign på ham, men han har brug for et fortøj/martingal og et par springgamacher, er der nogle af jer der har det?
Sry, denne blev lidt lang men har bare brug for hjælp!!!
feb 2007
Følger: 84 Følgere: 76 Heste: 3 Emner: 78 Svar: 334
Jamen tak for din hjælp.
1. Det hjælper ikke, jeg vil mene det ligger til hendes tempremant.
2. Det jeg skrev..
Flere ting?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside