Hvordan kan jeg få overtalt de gamle? {{forumTopicSubject}}
jeg vil enormt gerne have en tungepiercing, men må ikke for mine forældre. nu har min storebror så oqs haft piercinger og har tattoos. og min far kan ikke se grunden til det og sys det er noget pjat. og fordi der er så meget der kan gå galt osv. jeg har selv læst rigtig meget om det og sys jeg har sat mig rimelig godt ind i det, og ved at der er nogle ting jeg ikke kan efter jeg fået en tungepiercing. jeg forstår godt min far et eller andet. men det er jo min egen skyld hvis det går galt, ikk ?
de siger jeg skal vente til jeg er 18.. et eller andet sted sys jeg ikk jeg kan vente. nu har jeg så fået lov til at få en navlepiercing og det er jeg oqs meget glad for. men de tror at det bare er for at kunne blære sig med den. men det er det slet ikke. jeg vil gerne fordi jeg tror det ville være fedt til mig, og jeg ville have overskredet en grænse.. (sådan er det vel når man er 16)..
det blev vidst en laaaang smøre..
må jeg høre hvad i sys ?
maj 2008
Følger: 100 Følgere: 80 Heste: 9 Emner: 167 Svar: 753
apr 2007
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 32
maj 2008
Følger: 100 Følgere: 80 Heste: 9 Emner: 167 Svar: 753
apr 2007
Følger: 147 Følgere: 162 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 807
men jeg skulle ha den lavet med en veninde.
så jeg blev bar ved med og spørge også lovede jeg at det var den sdste piercing jeg sku ha lavet, også sagde jeg at det jo er mit ansigt/ min tunge, så de ku kke rigtig bestemme xD
men noget helt andet,
der er nogen piercer der godt vil lave piercinger på nogen der er under 18, selvom de ikke har forældre med (:
for jeg havde ikke min mor med da jeg fik den lavet, havde kun min veninde ned xD
mar 2008
Følger: 59 Følgere: 58 Heste: 7 Emner: 24 Svar: 803
jeg måtte heller ikke..
men gik ind og fik den lavet..
(der gik 3 måneder, inden min mor opdagede den)
-fordi jeg self stak tungen ud af munden, for at haps noget pasta :b
Men ja, bliv ved med at spørg,
sig, det ikke er et sted der giver ar, og man faktisk ikke ser det (:
er da bedre a få en i tungen end i øjenbrynet..
aug 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Heste: 7 Emner: 423 Svar: 1.554
og så sagde de næsepircing(; (vil slet ikk ha navlepircing, det var bar fordi jeg vidste de ikk vil ha jeg skal have en i navlen)
jan 2007
Følger: 90 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 316 Svar: 2.122
Og hvis jeg går ind og får en lavet uden hun ved det, og hun opdager det, så river hun den sq ud.. Hehe
Hvordan kan jeg få overtalt de gamle?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside