{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.083 visninger | Oprettet:

Alternativ træning . {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger så vil jeg gerne starte en debat om alternativ træning af heste . Jeg har en dejlig lille 5-gænger . Har redet ham i et år nu efterhånden, han har super lækre gangarter . Hans trav er også rigtig flot på folden, men for det første er den ikke så stærk under rytter og dernæst han har bar næsten mistet al bevægelse han havde . Men mit problem er lidt, nu vil jeg gerne til at træne ham her til vinter så han kan få noen muskler i ryggen og sådan . Kan desværre ikke longere ham, da han kan være aggressiv hvis man jager på ham :s
- Så hvad er jeres foreslag ?
Har tænkt på hestesvømning, men har også fået negative ting a vide med det. Hvad skal jeg gøre ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alternativ træning .
  • #1   22. sep 2008 Jeg rider ved en der underviser i den gurndlæggende dessur, med at få heste til at bruge sine muskler og have den til at bøje nakken, gå til bidet osv. det har gjort underværker på min hest og alle de andre der får undervisning ved hende. så jeg synes at du skal prøve at finde et sted hvor de underviser i klassisk dressur ridning i stedet for i ren islænder træning, find gerne en der også har forstand på islænder, så både tølt og hvis du rider pas, bliver ved med at være i orden. det er en god måde at få trænet rygmuskler på ens hest:)

• #2   22. sep 2008 Det lyder fedt smiley min mor kender vidst en smiley

• #3   22. sep 2008 Kender udemærket min hests kropsprog . Har haft heste omkring mig siden jeg blev født . Ville du måske ikke kalde at han stejler ind i mig og bider og sparker ud efter mig, aggressiv ? :s Bare et spørgsmål ?

Kommentér på:
Alternativ træning .

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce