{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

HJÆLP! - Bukkespring? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen:D

Jeg har desværre et lille problem med at min pony er begyndt at lave bukkespring i galoppen. Det jeg gør indtil videre er at en af mine veninder, som har en rigtig god balance til at ride på hende uden sadel, og får hende till at overgive sig, mens hun hele tiden holder hende i galop. Men min pony bliver ved med at lave bukkespring, og det er først efter hun er kommet på efterskole at hun er begyndt på det?. Nogen som har nogle foreslag??

Og det er ikke fordi hun har ondt eller noget, da jeg har taget sadlen af hende, mens min veninde prøvede hende i galop og der gjorde hun det stadig, så er VIRKELIG bare lost??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! - Bukkespring?
  • #1   20. sep 2008 Det ved jeg ikke?. Men hun har aldrig gjort det før? Men jeg acceptere det heller ikke at hun laver bukkespring derfor har jeg også lavet det sådan at når jeg rider på hende bliver jeg oppe på hende indtil hun er holdt op med at lave bukkespring. Men næste dag gør hun det bare igen?. Og det er der hvor jeg bare tænker, at jeg orker ikke at skulle få så ondt i ryggen og i nakken Hver gang. Det skal lige siges at de bukkespring hun laver er ret høje. Men ja det kan godt være at hun baer er fræk?:Men det synes jeg hun har været i rimelig lang tid og hver gang jeg træner skal jeg starte helt forefra i galoppen;:(

• #2   20. sep 2008 det gør min osse (:
    - til spring úndervisning siger min underviser Allan at jeg bare skal stå i bøjlerne og ride vire (:

• #3   22. sep 2008 ikay det vil jeg prøve begge forslag, tusind tak til alleD

Kommentér på:
HJÆLP! - Bukkespring?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce