{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er det vigtigste ved hesten ?
  • #1   5. sep 2008 Altså, egentlig ville jeg svare, at det ikke betød mest for mig at kunne ride min hest. Meen nu har jeg ikke redet i 3 måneder, og sys ikke det er så sjovt mere ikke at kunne ride min hest. Sys det bliver kedeligt i længden. Men nu står min hyp også på et ridecenter, hvor jeg først kan komme til at longere, slippe ham løs eller, hvad jeg nu lige finder på ved en halv ni tiden om aften. Og der er man altså brugt. =) Så det betyder meget for mig at kunne ride min hest.=)

• #2   5. sep 2008 tillid.

• #3   5. sep 2008 personligt betyder det <b>intet</b> om man er god på ridebanen, eller om man er den er vinder til stævnerne. Jeg rider sjældent på Flicka (det skal der så gøres noget ved, da hun er en smuule for tyk xD) men jeg træner HMS rigtig meget. Og så længe der er god kontakt mellem mig og Flicka er jeg tilfreds. Det venskab jeg har med Flicka er det vigtigst for mig. Da jeg fik lov at få hest, måtte jeg få en til max 35.000 og jeg valgte Flicka til 17.500 - hun havde et temperement der passede til mig, og selvom hun ikke var blevet redet i mindst et år, kunne jeg bare mærke, at det var hende, jeg gerne ville arbejde med. - Og jeg fortryder ikke ét sekund.
    Selvom jeg har været ved, at eksploderre over hende, fordi hun har været så "umulig" er jeg glad for hende. Og jeg er glad for, at jeg mens hun var på sit værste punkt, ikke gav op. For efter vores krig og kampe er vi blevet de bedste venner. - Jeg syntes, at det er meget facinerrende, at man kan "tale" med sin hest, uden at sige ét eneste ord.
    Og når jeg har nogle veninder med, som ikke har forstand på hest, som så bare sidder med åben mund, fordi Flicka følger mig, og jeg kan gøre nogle ting med hende. Det er fedt, de ser ligesom, at en hest ikke bare er et transportmiddel som de tror - de ser, at hun er min veninde, dét er så fedt syntes jeg (:

Håber ikke, at det er for uforståeligt - tryk og stavefejl er gratis xD

• #4   5. sep 2008 At der er et specielt "bånd" mellem mig og min hest, og at den ikke bare ser mig som en hver anden der kommer ude i stalden ..
    Derfor lader jeg heller ikke andre stå at hygge om min hest og ride den .

• #5   5. sep 2008 Mwuhaha - im perfect xD heh (:

• #6   5. sep 2008 For mig betyder det bare glæden ved at have et så stort og dejligt dyr som man kan føle sig tryk hos. og at man for en ven for livet. man kan fortælle hemmeligheder uden at nogen andre for dem at høre x) og det er dejligt at ride, men jeg ville ikke på nogen måde sige at det var det der var vigtigst, hvis hesten blev skadet på benet ville jeg kun gøre det bedste for den dvs. hvis skaden ikke er så slem at den ikke går og har ondt hele tiden, ville jeg da lade den leve resten af sit liv ud, med en masse kærlighed, men hvis den nu gik og havde ondt hele tiden og det aldrig ville gå over, så tror jeg nok at jeg ville tage den sværeste beslutning af alle.

lige mit synspunkt smiley

• #7   5. sep 2008 self at hesten har det godt

• #9   5. sep 2008 Meen slf. i aller først sys jeg det er vigtigst om mig og hesten passer godt sammen!! Det er faktisk det vigtigste for mig at kemien passer=)

• #10   6. sep 2008 jeg rider stævner på min hest. men er ligeglad med om jeg vinder, da jeg får en god oplevelse med hende. jeg rider hver uge og for undervisning i spring og dressur men der hjemme træner jeg også hms med hende og longere og rider de dejligst ture, så vi har det sjovt sammen. jeg syntes det er vigtigt at kunne ride for at smidig gøre hesten og det er sjovt men jeg kan godt lave være med at ride i en uge og så bare hygge med hende..

• #11   7. sep 2008 FORHOLDET MELLEM HESTEN OG MIG MIN BEDSTE VEN ER MIN HEST ELSKER BARE NÅR DEN ER GLAD OG YDER SIT ALLER BEDSTE TIL SYÆVNER GØR DEN SIT ALLER BEDSTE
    OG SELVFØLIGE TILLID KAN IKKE LEVE UDEN HESTE

den skriver med fed skrift min pc lige nu ved ikke hvorfor hehe (=:

Kommentér på:
Hvad er det vigtigste ved hesten ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce