30. apr 2006 Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.985
Hvad sker det for mig?(kæreste) {{forumTopicSubject}}
Heej.. Jaa jeg må lige ud med alt min fortvivelse ;S
Jeg var sammen med en fyr her forleden, vi havde skrevet sammen før. Men så var vi sammen, hyggede os. Da vi var på vej imod toget, tog han fat i mig, da min søster og veninde var gået om hjørnet og kyssed mig :i.
hele 3 gange inden vi nåede hen til toget.
Da jeg kommer hjem spørg han om vi skal være mere end venner, synes jeg da.
Men så til mit problem !:
Jeg var sammen med ham igår, vi lå og så film. Snavede ret meget :i. Lå tæt. Han havde hænderne på min R**. Og tog hånden ind under min trøje og op imod mine bryster. Så ja var ik bare sådan noget VENNE SE FILM AGTIG!!!..
Men så da jeg sad i toget hjem, fik jeg igen følsen af at der altså var noget som var forkert?. Jeg holder RIGTIG meget af ham, men synes bare det er gået for hurtig!. Kender ham jo ik sådan vildt godt?.
Sagde til ham senere da jeg var kommet hjem, at jeg måtte snakke med ham om noget!. Fortalte så havd jeg følte osv.
Jeg vil gerne bare være venner, og så tage den derfra?. Lære hinandn bedre at kende?. ÅÅH jeg ved det ikk ;/. Pludslig blev jeg nærmest bange?. Som om han ikk må komme alt for tæt på mig?.
Jeg er selv meget i tvivl. Og føler mig som en KÆMPE KLAM KÆLLING :'(. Vil bare ikk vente med at sige hvad jeg egentlig føler, når der var gået flere uger. Vil være endnu mere synd :(.
Måtte lige ud med det!
Det hele er bare blevet et kæmpe kaos ;S. Jeg er lige flyttet skole, hvilket har været rigtig hårdt for mig. Væk fra veninderne og min tvilling som jeg er MEGET tæt knyttet til. Plus en masse lektier (9. klasse). Og så ham?. Han elsker mig!. Elsker jo også ham et eller andet sted?. Men er bare bange for at det vil blive for indviklet :/.
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 121 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.602
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.985
aug 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Heste: 7 Emner: 423 Svar: 1.554
Jeg havde det heller ikke specielt godt , blev ved med at gøre ham til en anden end den han var:S
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 39 Svar: 989
Men altså du kan jo bare tage det stille og roligt. Sig til ham at det går lidt for hurtigt. Find ud af hvad du vil først, for lyder ikke som om du selv ved det.
apr 2006
"Elsker dig" de ord!. Brugte jeg faktisk ik rigtig, men gjorde han RIGTIG meget!. blev faktisk for meget!
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 39 Svar: 989
Okey? Jamen har du prøvet at sige det til ham? Man kan være meget vild med en og holde rigtig meget af folk, men der skal meget til før man virkelig elsker dem, og der går lang tid
apr 2006
Hmm nej har ik sagt det til ham?!. Synes jo det er meget sødt.. Meen ja hvis jeg nogensinde får noget med ham igen, vil jeg klart sige det!
Hvad sker det for mig?(kæreste)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside