Jeg har mødt en sød fyr, men .. {{forumTopicSubject}}
Det er lidt plat, men alligevel ikke hehe.
Jeg sidder aller bagerst i bussen på vej hjem fra hesten, med strømpe fødderne oppe på sådan en tingeling. Da bussen stopper på et af busstoppe stederne går der en halv fuld mand ud lige foran mig som kigger noget på mine tær haha. Jeg begyndte at små grine lidt for mig selv(pinligt), da der kommer to søde fyre ind i bussen og sætter sig ved siden af mig. Ham den ene så jeg grinte men han viste ikke af hvad så han smilte bare sødt til mig :')
5 min. efter spurgte ham den ene om jeg gik på "en skole", jeg sagde jeg er flyttet og han svarede at han også var flyttet. Så sad vi lidt og snakkede osv. Og ham der smilte til mig, (som der ikke havde gået på skolen), virkede vist liiidt int. i mig .. Efter hvad jeg kunne se. (;
Jeg stod først af, og han sagde farvel søde<3
Nååååår hva', det var sgu da lidt charmerende når det er en fyr jeg ikke kender (:
Da jeg kommer hjem og logger på arto ser jeg han har skrevet til mig. Vi sidder først og skriver lidt på arto, så msn, og derefter fik vi hinandens mobilnr.
Han er totalt nuttet, og rimelig lækker for den sags skyld (; Og nu har vi aftalt vi skal mødes her en dag SNART, så vi kan lære hinanden lidt bedre at kende.
Jeg er ikke forelsket, men kender i det når man har en eller andet fornemmelse i maven om at det måske kunne blive til noget? :b
Når vi nu skal mødes en dag, hvor tager vi så hen osv.? Hvor ville i tage hen hvis i havde mødt en tilfældig dreng som viste sig at være meget sød, som i så skulle mødes med? I'm lost right now ..
Det skal lige siges at jeg ikke stank af hest eller lignede en hestetøs i bussen da vi mødtes (;
feb 2006
Følger: 139 Følgere: 133 Heste: 2 Emner: 113 Svar: 261
Ja ikk, det er ret underligt, men man vil heller ikke bare virke for int. i ham vel?
feb 2006
Følger: 139 Følgere: 133 Heste: 2 Emner: 113 Svar: 261
Jeg har mødt en sød fyr, men ..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside