692 visninger
|
Oprettet:
VIGTIGT læs mig! {{forumTopicSubject}}
nu har jeg inden for de sidste dage måtte slettet flere indlæg med opfordring til stemmerunder, udfordringer mv.
Læs reglerne og følg dem. I får kun 1 advarsel, og dermed udmeldelse af gruppen næste gang det sker.
Håbede ikke det blev nødvendigt at skrue bissen på, men folk kan åbenbart ikke finde ud af det, desværre for os andre.
mvh Jannie admin
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.756
Øh... der er vel masser af ting, man kan diskutere i forbindelse med emnet "naturlige heste"? Bl.a. hvad man opfatter som en "naturlig hest"? Om det er naturligt at lade hestene blive ude, når det regner, eller om man bør tage dem ind for at undgå, de bliver syge? Osv. osv.
Hesteadfærd og HMS må også være emner, som hører under denne gruppe. Så emnemulighederne er da mange.
aug 2007
Jeg er meget enig med dig i din definition på en naturlig hest.
Dog synes jeg, den med skoene er lidt svær... Som udgangspunkt foretrækker jeg også, at hestene går uden sko (Altruida havde sko på, da jeg købte hende, men fik dem pillet af i går og går nu uden), men rider man meget på hårdt underlag (f.eks. asfalt) vil nogle heste blive ømfodede, hvis de ikke får sko på. Så sko KAN være nødvendige på nogle heste, afhængig af hestens hovkvalitet og brug.
aug 2007
Keder du dig??
aug 2007
*Fnis* Det havde jeg næsten gættet. Men det skal der jo også være plads til engang imellem.
okt 2004
Følger: 69 Følgere: 122 Heste: 3 Emner: 298 Svar: 1.292
okt 2004
Følger: 69 Følgere: 122 Heste: 3 Emner: 298 Svar: 1.292
mente bare at I kunne diskutere sko elelr ej i en anden tråd Vi har også diskutereret hvad en naturlig hest er i en anden tråd
VIGTIGT læs mig!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside