30. apr 2006 Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.985
Hader ham`?? {{forumTopicSubject}}
Heej.
Ja imorgen pakker jeg tasken og flytter ud til min mormor og morfar nogle dage (min hest står der også).
Simpelhen fordi jeg trænger til at komme VÆK!.
Jeg fungere slet ikke med min far ;/. Her på det sidste har jeg ændret mig meget!. Blevet en mere indsluttet pige og begyndte at sulte mig selv :(.
Havde et skænderi med min far IGEN IGEN IGEN IGEN...
Husker tydlig hans sætning " Hey det er DIG som har et problem her" Jeg vendte mit ansigt væk, tårene kom frem!. Stilheden kom frem. Jeg rejste mig, løb ud på tolilettet. Begyndte at børste tænder (dårlig smag i munden) tårene stod ud!. Børsted hårde og hårdere!. skulle kaste op :(. Efter lidt tid holdte jeg op med at børste tænder. Jeg kigged ind i spejlet " MIA DU HAR ET PROBLEM" ;/. Jeg brød sammen.
Dagene efter jeg snakkede ikke med nogle af mine forældre!. Kun når de spurgte mig om noget!. ellers var jeg på mit værelse!. forsatte med at nedsætte mængden af mad!. Men til sidst tog min mor fat i mig!. Vil høre hvad der forgik?. Hun kunne godt mærke mit had til dem var stort. Vi snakkede frem og tilbage!
Men nu jeg er stadig rasende på ham ! ;/. Altså har ALDRIG haft en godt forhold til min far. Han har ik rigtig sådan spurgte ind til hvordan jeg havde det! Så hvorfor så nu? det er for SENT!!.
Vi er total modsætninger ;/. Han får mig til at føle jeg bare er en dum tøs som de har fået!. IKKE PERFEKT NOK TIL HAM..
Jeg ser ham ikke som min far :(. Overho IKK.
tidligere knækked det hele for mig, da han ik troede på jeg kunne klare at flytte skole. sagde en masse ting som sårede mig!. Han sagde vi skulle slå en streg i sandet.
Fair nok?
Men NU er det slut ORKER IKKE MERE
Så idag spurgte min mor mig:
MOR: " Mia fordi du vil ud til mormor og morfar er det for hyggens skyld eller fordi du er gal på din far?, kan jo godt mærke du er vred på ham?"
MIG: " Jeg trænger til at komme hjemmefra!, men ja er ogå sur på ham"
MOR: " Okay. også i orden. Men self. går jeg med tanken om du er sur på mig også?. som om du straffer mig også?"
MIG: " Nej nej er jeg ikk"
WHAT mente hun med det?
Hjæælp :(: Jeg savner fandme at have en FAR!: Men samtidig kan jeg ik tilgive ham , og vil bare have ham ud af mit liv
jun 2007
Følger: 50 Følgere: 57 Heste: 3 Emner: 98 Svar: 2.268
SÅ flyttede jeg fra dem og ind i en lejlighed med kæresten, fik hjælp at psykolog og har aldrig haft det bedre. Jeg led af social angst i enmeget lang periode men det er skiftet efter jeg er kommet væk, kan gå når det bliver nok og trække mig væk når jeg syntes det bliver for meget. (:
Er sikker på det også er det som du har brug for, lyder sådan ! Men husk at flytte kan ikk gøre det. Det at snakke med nogle der kan hjælpe en, kan afhjælpe selv det største problem og er super godt.
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.985
Men ligenu vil jeg allerhelst bare grave mig LANGT LANGT ned i jorden!. Være mig selv!. Jeg flytte i mindst 3 dage (´hvor jeg har fri fra arbejde). Og måske tage en snak med min mormor om det<3. Og måske blive lidt længere¨.
Hvordan er dit forhold til dine forældre så nu?
apr 2006
Hvad skal jeg dog gøre?.. Jeg får det dårligere med mig selv for hver gang ;/. Jeg er ik god nok? . gør intet godt nok
jun 2007
Han endte faktisk en gang med at smide mig ud, nogle dage inden han rejste alene til barcelona og har aldrig manglet ham mere end der ! /:
apr 2006
:(. Tror nogle dage væk fra dem er godt, men problemet vil stadig være der !
jun 2007
apr 2006
Virkelig synd for dig ;/. ved hvordan det er. selvom du måske har det fint med at se ham så sjældent. Savner du så ik oss en far i dit liv? som spørg ind til dig? ;(
apr 2006
Får jo også ondt af min mor!: Hun er en lus imellem to negle!
apr 2006
apr 2006
mar 2005
Følger: 186 Følgere: 181 Heste: 11 Emner: 126 Svar: 2.320
men det er bare os rigtig svært, for et eller andet sted Elsker man dem inderst inde, selv om man virkelig kan hade dem
Min far drikker tit, og har vidst aldrig haft en normal ordentlig samtale med ham
- han drikker stort set hver dag , mere eller mindre og hader ham for det, og fanger tit mig selv i at tale rigtig grimt til min far, og det gør bare hadet til mig selv endnu større, men kan ikke få mig selv til at tale pænt til ham da jeg er så træt af han er som han er ..
- han har haft flere blodpropper og fået at vide af lægen han ikke må drikke, og alligevel gør idioten det iijh hader ham ja - men frygter sku virkelig os at miste ham - for han er jo min far , og betyder jo meget alligevel ..
min mor derimod er jeg da glad for - og den der med din mor spurgte om du er sur på hende - tror ikke hun som sådan er lige glad med din far - men hun føler jo nok skyld følelse for at du ikke har det godt
- sådan var min mor ihvertfald / er med mig - hun spurgte mig os om det var noget med hende siden jeg var så trist - og hun sagde os op til flere gange både hvor jeg hørte det og hvor andre har fortalt mig det at jeg ikke fortjente alt det der skete og ¨sådan ..
kan virkelig godt forstå dig det er svært - men ja bliver nok godt for dig at komme lidt væk - og ville så s være en rigtig god ide hvis du kan få det hele snakket igennem med din mormor
apr 2006
Hvad siger din mor?
Hm ja hun har det jo ik rart med det ;/. Og ja et eller andet sted så elsker jeg ham jo?. Men mit had til ham er bare blevet større og større, så det kan være over små ting jeg må tælle til 10 ellers bliver jeg virkelig gal!
mar 2005
jamen min mor prøver lige som at skjule det og sådan, fordi hun jo self er ked af han er så dum - men jeg er jo ik helt dum, ved jo udemærket godt han drikker
nej nemlig, din mor er nok os bekymret for dig .. for selvfølgelig holder både din mor og far af dig , selv om de har svært ved at vise det indimellem - kender det alt for godt ..
ja det kender jeg alt for godt, sådan har jeg det med alting
der skal ikke ret meget til for at genere mig
apr 2006
har aller mest lyst til at gå et sted hen hvor ingen kender mig!
mar 2005
jeg har skåret i mig selv i tja et års tid - har prøvet at stoppe flere gange men max holdt en måneds tid - men det ringede min lærer så til min mor om og der ville min mor jo os snakke med mig - men jeg turde ikke - netop fordi jeg bare græd konstant
jeg forstår dig virkelig godt det er så svært det hele når alt ramler sammen og så skal der bare intet til at ødelægge ens humør ..
Org det er træls når folk rigtig ligger mærke til det
ved mig blev alle bare chokkerede da de fandt ud af hvordan jeg har det, for har vidst været god til at skjule det, men er jeg ik længere , har opgivet - folk må tænke hva de vil om mig - det er bare svært at være glad når man inderst inde ikke er ..
kender den tanke alt for godt
du kan altid skrive hvis det er - vil gerne prøve at hjælpe lidt hva jeg nu kan ..
apr 2006
Total hård!.
Tusind tak<3. vil jeg nok få brug for!. Nogle gange er alt bare så uoverskuligt
mar 2005
Så lidt vil bare gerne hjælpe - for ved lidt om hvor svært det er .. har det da stadig til tider svært, men har nemlig en jeg virkelig stoler på som altid er sød til at hjælpe lidt ved at høre på mine tanker og sådan , og det har virkelig hjulpet så du skriver bare hvis det er
apr 2006
Er min far nok også. Det går fint indtil videre :). Men stadig holder jeg afstand til ham.
mar 2005
Hader ham`??
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside