{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

vræææl Lukas "nyreslag! {{forumTopicSubject}}

jeg kom hjem fra ferie idag, så jeg ville da lige have en ride tur på min dejlige savnet Lukas. jeg sadlede op og red ud på en stub mark,jeg skridtede i 20 min. da jeg jo ikke havde været ude at ride i en uge. derefter begynte jeg at trave, så en kort galop så skridtede jeg lige 5 min. Så ville jeg lige have en frisk galop det var super sjovt indtil Lukas lige pludselig næsten satte sig ned, men han fortsatte i galop, så jeg stoppede ham. jeg ville skridte af men kunne mærke at han gik underligt, så jeg steg af og trak ham hjem. vi spulede hans ben med vand slangen, og da vi ville trække ham på fold, strakte han sig bare og begyndte at skrabe med forbenene. vi ringede straks til dyrlægen, i telefonen sagede han at det måske kunne være kolik eller væskemangel. da han kom trykkede han Lukas på bagparten og spurgte om en masse ting, så konstaterede han Nyreslag og gav Lukas 2 sprøjter, og så skulle vi give ham en tube pasta om dagen de næste 3 dage. så kørte han igen og da Lukas skulle på fold igen vringlede han helt vildt (det så lidt komisk ud) dyrlægen ga ham nemlig noget bedøvelses middel til at afspænde de muskler der havde trukket sig sammen i Lukas' bagpart.. men nu skal jeg træne ham stille op så der bliver desværre ikk nogen ride ferie til mig.=S men Lukas skulle nok snart komme på toppen igen..=)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vræææl Lukas "nyreslag!
Kommentér på:
vræææl Lukas "nyreslag!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce