Stævneklar (?) - stævnenerver!(?) P*S! Stævneklar (?) - stævnenerver!(?) P*S!
Ja, jeg er jo en håbefyld rytter der gerne vil starte lidt stævner! Sådan lidt dressur, men nok mest spring! Og måske millitary! Nåh, men mit store problem er at jeg ikke har stævnenerver! Næh, jeg er derimod p*sse nervøs og det går jo self. ned i min arme pony, der så refusere og river ned, da han er meget følsom og hurtigt blir påvirket af mig! Øv! Og så ville jeg hører om i havde nogle gode råd om stævnenerver og hvordan jeg ka forholde mig rolig og ride stille og roligt og måske endda fejlfrit! Håber i ka hjælpe mig og måske har nogle gode råd! Venter i spændning så længe!
Her den 1. august ska jeg være hestepasser for min veninde nede i NVR og det er jo fint nok Glæder mig meget! ;b Er der noget jeg bør vide indne da?! Måske om at gører hesten fin eller give nogle ghode råd og hjælpe min veninde! Hun ska starte en Lc1 med galop! Hehe ;b
Håber i vil hjælpe mig!<3
jan 2008
Følger: 99 Følgere: 203 Heste: 4 Emner: 433 Svar: 2.548
Nu hvor jeg oss ser jer andres stævnebilleder vil jeg bar så gern til stævne! Hehe ;b Men det er jo ikke ligefrem en bonus at jeg ingen penge har til stævne gebyr og xtra udgifter og heller ik rigtig har dte rette udstyr! ØV!
jan 2008
Nåh, jamen du ska ha tak for hjælpen alligevel
jan 2008
Tak
dec 2006
Følger: 303 Følgere: 299 Heste: 5 Emner: 105 Svar: 750
Men på mig har det hjulpet, at når jeg skulle ride over til ridehus/bane fra opvarmning, lavede jeg en masse parader, altså efter 2 skridt, parade, også dyb indåndig, og igen, sådan fortsætter du jo så, men så skal man også være i god tid så man ikke bliver stresset :o)
Men nu er jeg så dressur rytter, og det kan jo godt være det ikke hjælper i spring
jan 2008
Sikker på jeg ka bruge jer alles hjælp til noget! 1ooo tak alle sammen
Stævneklar (?) - stævnenerver!(?) P*S!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside