{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

sidste dag som hingst... {{forumTopicSubject}}

var oppe og sidde på hraunar i dag, og han tog det utroligt pænt. dog var det lidt farligt da anna trak os rundt, men det affandt han sig hurtigt med smiley og så ska han ind på dyrehospitalet i morgen og kastereres. er nu glad for at have været på nakken af ham mens han stadig var hingst. selv om nu er meget nem i omgang, ham og storerbror er en tro kopi af hinanden hva angår sind smiley har i haft en go dag med jeres heste??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sidste dag som hingst...
  • #2   15. jul 2008 jeg har faktis selv døbt hraunar, da han ik havde noget navn da jeg købte ham. og sys de sku hedde noget der mindede om hinanden nu de minder så meget om hinanden på alle punkter

  • #4   15. jul 2008 Min hest er skadet:S
    Så skal vaske det hver dag med varmt vand og sæbespåner ligge noget vat på såret som er rimlig dybt og så forbinding i en uge og så trække med ham.
    Hvis han blir mere halt og mere hævet skal jeg havde dyrlæge:S
    Øv. Vi var ellers lige startet op efter en pause og var igang med at forberede os til et stævne. Men nu vil jeg ikke melde mig til da jeg ikke ved hvordan det kommer til at gå med såret! Piv.

    Men er igang med at tilride en hoppe efter Ljosvaki! Mega lækker hest med fede gangarter. Fra første dag jeg satte mig op på hende havde hun adskilte gangarter!!
    Sådan en dejlig og nem hest.
    Så lidt godt ud af dagen fik jeg da:)


  • #5   15. jul 2008 ej hvor fedt, så er det bare trist at han skal have taget sin lyst til hopper ;D!
    Vores Neisti blev vallak på sin fødselsdag xb!

    Ja, har bare haft en SUPER dag! Vi skulle have undervisning af Katrine Illum igen i dag, og selvom at Trítla var lidt af en stædig hystade i starten, skiftede hun fuldstændig da hun fik klokker på (for allerførste gang)! så blev hun bare PERFEKT, og Katrine har lovet at jeg en dag i ugen skal op og prøve hendes ovalbane, med nogle af hendes klokker om har mere vægt :)!
    Så det er bare super fedt! Specielt at hendes utrolig gode gangarter lige blev tidoblet dér, lige op til stævnet den 16. :D!


  • #6   16. jul 2008 altså næste måned smiley

  • #8   16. jul 2008 Super at det gik godt ;o)

    Jeg red tur på Pjaks i går og han tøltede bare derud af og vi har ikke trænet det i meget lang tid. Jeg red bare med hackamore og det er ikke noget vi har gjort meget i. Han var bare en super dejlig hest.

    I dag har vi vasket Pjaks i Prob, for at vi kan slippe af med nogle af fluerne og så gik vi en tur med ham bagefter. Vi er hans part og mig. Vi gik lige i skoven for at plukke vilde hindbær. Uhm de smagte godt.


  • #9   16. jul 2008 så er hraunar "kid" skarholt blevet indlagt, og bliver kastereret i morgen tidlig. er helt bekymret for min lille mand. håber han sover godt på hospitalet...

Kommentér på:
sidste dag som hingst...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce