{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dressur spørgsmål.
  • #1   11. jul 2008 hvis du har en LB kritik eller program derhjemme så kan du læse øverst hvad der bliver forlangt i en LB 1 fx

• #2   11. jul 2008 schenkelvigning:

Det kommer jo lidt an, på hvor lærnem din hest er!
    Min pony lærte det på ca. en time, det var bare at gå til side ikke flydene schenkelvigninger.
    Så nok ca. en uge men det kommer jo an på hvor huritig den er til at lære smiley
    Håber du forstår mig??

smiley

//: Nadia<3

• #5   11. jul 2008 for oven i din dressur kritik/pogrambog står der følgende ting hesten/ponyen skal hun lave og hvad der kræves til at ride klasserne (:

• #6   11. jul 2008 Hvad skal hesten kunne i en Pony LB ?
    læs programmerne på DRF

Hvor langtid tager det cirka at lære hesten schenkelvigning ?
    Det er MEGET forskelligt fra hest til hest og fra rytter til rytter!

Hvordan får jeg min pony til at løfte bagparten?
    Den skal ikke løfte bagparten ?! Den skal derimod sænke den og læfte sig fortil og få bæring..

Der er MEGET om dressur..
    noget specielt du ellers gerne vil vide ?

• #7   11. jul 2008 Mere eller mindre alt (:

• #8   11. jul 2008 det jeg var mest i tvivl om var om en ponyen skulle kunne changere i en pony LB ?
    da mange siger at den skal og mange siger at den ikke skal ? /:

• #9   11. jul 2008 Det står der godt beskrevet i programmerne...

Michella&Pretty<3*Dressursadel Sælges* .: Nej, en skal ihvertfald ikke kunne changere for at ride LB xD

• #10   11. jul 2008 Rettelse: Michella&Pretty<3*Dressursadel Sælges* .: Nej, en hest skal ihvertfald ikke kunne changere for at ride LB xD

• #11   11. jul 2008 I programmerne står der bl.a: Formål: At bekræfte at hesten/ponyen foruden at opfylde de krav der blev stillet i LC klasserne, yderligere har forbedret sin balance, sin smidighed
    og sit afskub, samtidig med at den er korrekt eftergiven i ryg, hals og nakke og er stabil til biddet.
    Krav: Hesten/ponyen skal nu være i stand til at vise trav med øget trinlængde og galop med øget springlængde.
    Der forlanges for første gang 12 m volter i trav (ponyer 10 m). Schenkelvigning i skridt til begge sider. 20 m travvolte med tydelig
    forlængelse af tøjlerne.

Kommentér på:
Dressur spørgsmål.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce