{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Hvilken frisure*?! {{forumTopicSubject}}

Ja, hvilken frisure* tror i ville klæde mine drenge bedst?!

Turbo: Tjaa... Vi har prøvet at klippe ham, men nu sys min mor at hans man skal vokse helt ud og blive pænt lang... Hehe, men hvad sys i?!

Buster: Det er jo rent faktisk min mors så hun bestemmer jo, men vi har fået meget strenge komandoer om at man ikke klipper en welsh... Dem rykker man, og desuden vil min mors helst ha at han får en rigtg lang frieser man, og det er han også ret godt i gang med... smiley

Picasso: En lang araber man ville i hvert fald ikke gøre noget, men en sporty kort man er heller ik af vejen.. HJÆLP!

Shakee: Jaa... Han er lidt til det hele, men tror nu en lang, arbaer/PRE man ville klæde ham bedst... Hva tror I?!

Håber i har nogle forslag.. det er ikke sikkert jeg overhovedet gør noget ved det, men vil gerne have jeres vurderinger på det... Hehe, måske blir det endde til noget... kom gerne med nogle seje frisurer som måske ik er brugt ret meget.. hehe... på forhånd tak... heeh... ;D

g nu vi er ved det... Hvilken farve tror i så vil passe dem bedst... Her er deres nuverende farver...

Picasso: De blå lige nuancer...

Shakee: Han er lidt til dte hele, men nok mest brun, grøn og blå...

Buster: Tjaa... han har ingen fast farve, men sys nok guld, sølv, hvid, gul og rød passer bedst...

Turbo: Han er sådan lidt en regnbue dreng, men babyfarver som tyggegummi lyserød, baby blå, lys grøn, lys gul og baby lilla er nok de foretrukne farver...

Det er sådan det ser ud nu, men hvad sys i?! Er i enige eller har i andre foreslag...

Håber i vil hjælpe mig...

Mvh. Anna-Sophie, Buster, Turbo, Picasso og Shakee<333

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken frisure*?!
Kommentér på:
Hvilken frisure*?!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce