kærligheds problem :'( {{forumTopicSubject}}
her får i lige min historie fra igår her får du lige hele historien skrevet ned: min flirt er andreas og min veninde hedder karen-marie (det skal lige siges at hun er min rigtig gode veninde): (det er skrevet til min veninde, så det er lidt rodet)!
det er fordi at der var fest nede i tankefuld (der hvor der var fest), og jeg har haft lidt kørende med andreas (og det skal lige siges at i sidste fredag, der holdte han om mig og varmede mig da vi var ved stranden sammen og det var blevet koldt) nååh men så har vi fået lidt at drikke og jeg er vel lidt halv fuld, men andreas er allerede ret fuld. så går jeg op i skoven, fordi jeg lige skal snakke med min veninde i mobilen, også følger andreas og karen-marie så efter mig, for de tror vist jeg er på vej hjem eller sådan noget, men what ever. så sker der det at jeg ser karen.marie tage armen rundt om andreas, og jeg tænke jeg straks at de har noget kørende, så jeg begynder at græde, så kommer andreas løbende bagfra så jeg ligger nede i skovbunden, så råber jeg til dem "slip mig" og "hold kæft hvor er det skide tarveligt" (eller sådan noget) nå men jeg begynder at løbe og er helt seriøst tudefærdig, så jeg tager ned og tager min cykel for jeg vil sku hjem, så ringer k-m og spørger om jeg ikke lige kommer og hjælper med andreas for han er skide fuld og kan ikke rigtig gå. så jeg kører selvfølgelig tilbage for at hjælpe andreas. så sætter jeg mig så ned og snakker med ham. og jeg siger såé "andreas jeg
jeg tror det vil være en god idé hvis du kommer hjem" så siger han " nej! for jeg har massere af sprut endnu og jeg skal også sove her nede" så siger jeg bare okay. så efter 10 sek siger han så igen "karen-marie bliv her ved mig" så rejser jeg mig op og cykler alt det jeg kan for der er jeg bare så tude færdig. så kommer k-m så efter mig og jeg siger bare "holdkæft hvor er du skide tarvelig" osv. så siger hun "Mie, jeg har ikke noget kørende med ham, for jeg ved at i har noget sammen" men jeg lytter sku ikke rigtig. og før alt det her, da vi var på tolilet, spørger jeg hende, om hun ved om andreas kan li' mig og hun siger så "ja mie, det kan man jo se, men du er ret kold overfor ham, så siger jeg "hvad mener du med kold" "ja men når han kommer og snakker med dig, så er du bare ret kold"
så tænker jeg bare okay. men vi er blevet venner nu igen altså mig og karen-marie, men jeg bliver sku i tvivl nu, om det var fordi hun ville hjælpe ham, eller fordi hun vil have noget kørende med ham!? nå men så ser jeg at andreas er på msn imorges, og skriver så om han var fuld igår, men han var så sammen med mikkel (fra vores klasse) så han svare. og han skriver så at det var han ikke men andreas var og han ikke kunne huske ret meget.. så det kan jo være han ikke kan huske det.:'(
håber i kan hjælpe mig..? tror i at det var en misforståelse og at hun bare vil hjælpe?
jun 2006
Følger: 69 Følgere: 63 Emner: 91 Svar: 840
okt 2006
Følger: 65 Følgere: 60 Heste: 8 Emner: 26 Svar: 414
jun 2006
jun 2006
vi godt give dig ret, jeg overeagerede, og jeg tror der var pga. misundelse..
jeg har lige et spørgsmål, hvordan skal jeg vise ham hvad jeg vil? og hvordan skal jeg være mindre kold, som min veninde siger jeg er?
kærligheds problem :'(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside