{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Er det tilfældigt ? :s {{forumTopicSubject}}

( ved godt det er ''lidt'' langt, men please læs det og hjælp mig ! )Ja ... (jeg havde en drøm om at jeg ville få et føl her i år, men at det ikke ville blive let') og her er så hvad der sker i den virkelige verden:
Jeg skulle for nogle måneder siden ud og kigge på dette fine lille knapstrupper føl (en dejlig lille hingst!). Jeg kender ejeren, har redet nogle af han's heste og tilmed også (lad os kalde ham '' lille h '') lille h's mor (; . Jeg havde ringet til dyrlægen og han ville komme og lave et tjek på lille h, nogle dage efter. Dagen efter jeg havde været oppe at kigge på lille h, ringer ejeren og siger at lille h er solgt til en anden (/holland). Det var noget lort! Men så lidt over en uge efter får jeg afvide at han ikke har solgt lille h alligevel. Og så fik jeg aftalt med ham at jeg skulle op og se lille h igen. Nogle dage senere ringer han så at han ikke vil sælge lille h alligevel. Det viste sig så at det var fordi han gerne ville have lille h til at gå på et stort græsstykke med nogle andre hingste sommeren over, inden han solgte lille h. MEGET PROVOKERENDE!! Så er for ikke så lang tid siden brugt jeg rimelig mange penge på at sætte mit værelse istand og købe ny computer og så'rn ... (ca. 20.000 !) Så fortæller ejeren af lille h mig så at han gerne vil sælge ham nu alligevel, (FUCK FUCK!) jeg havde jo lige brugt alle mine penge 'næsten' ... Og mine forældre vil ikke betale mine ''hesteting'' som de siger :s . Så jeg var på spanden, og gjorde alt for at kunne få et arbejde hurtigst muligt! Men har først fundet et job nu her. Så jeg måtte fortælle ejeren af lille h, at jeg var meget interersseret, men først måtte tjene nogle penge. Og nogle uger efter fandt han en køber ' sagde han! ' og han sagde at lille h var solgt, men nu viser det sig at det er lille h ikke (: RART! og at han prøver at finde en køber, og jeg vil forfærdeligt gerne have lille h !

hm. så er mit spørgsmål bare :
-er det tilfældigt at jeg drømmer det, hvor det derefter sker ?
-skal jeg virkelig bare have lille h ?

Jeg er ikke overtroisk eller noget, men syntes bare det hele virker lidt underligt ? :s HJÆLP!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det tilfældigt ? :s
Kommentér på:
Er det tilfældigt ? :s

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce