De pokkers beslagsmede!!!!! =/ {{forumTopicSubject}}
Skal lige ud med lidt luft, men først følger en lille beskrivelse af problemet:
Jeg har en smed, som i øvrigt er helt utrolig flink og sød, men desværre ikke er særlig omhyggelig eller dygtig til det han laver.
Står i den situation at min dyrlæge har beordret mig til at finde en anden smed da min nuværende smed ikke kan beskære min hoppe ordentligt, og nu skal hun have sko på.
Jeg prøvede derfor at kontakte en anden smed, Morten, som lovede at komme. Han kom dog også, hvorpå han kun nåede at sige; "JEg kan ddesværre ikke nå det alligevel i dag, ring til mig". - MEGET dårligt, efter min mening og har derfor besluttet at jeg ikke vil bruge ham.
Kontaktede derefter en helt 3. smed, og vi aftalte at han skulle komme på onsdag, d. 4.
Men, Jack, som den 3. smed hedder, har lige skrevet en sms og aflyst og har bedt mig finde en helt 4. smed, da han simpelthen ikke har tiden. - Fair nok, men hvad gør jeg så lige??
HVEM herinde har en god og dygtig smed, som kan/vil køre til Møllerup som ligger ved Rønde, Djursland??
HJÆLP!!! *s*
jan 2008
Følger: 53 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 57 Svar: 432
Vil meget gerne have telefonnumret på ham Kent, hvis du har det. Kan jo altid ringe og høre om han overhovedet har tid jo. .
jan 2008
Følger: 53 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 57 Svar: 432
Og kan godt forstå dig; havde jeg set en smed slå mine heste var jeg gået total amok.
Tusinde tak for nummeret, vil se om han har tid i nærmeste fremtid. *s*
jul 2007
Følger: 57 Følgere: 121 Heste: 1 Emner: 302 Svar: 4.512
apr 2007
Følger: 129 Følgere: 121 Heste: 1 Emner: 172 Svar: 1.195
De pokkers beslagsmede!!!!! =/
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside