{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode bøger.
  • #1   2. jun 2008 jeg har lige læst "Jordens Søjler" og " World without end" af Ken Follet. Begge to på omkring 1000 sider, så hvis man mangler dejlig ukompliceret sommerlæsning om personer i middelalderen så er de et rigtig godt bud! smiley

• #2   2. jun 2008 Det var da godt nok nogle lange bøger, ;P men jeg foretrækker nu også personligt nogle gode tykke bøger. smiley

Men vil nu helst have dem lidt mere komplicerede, gerne med et rigtig flot og gerne kompliceret sprog. smiley Elsker f.eks. sproget i Darling Jim, det er vildt flot ! ! !
    Tror jeg skal igang med Da vinci, har stadig ikke fået den læst endnu, ellers vil jeg også gerne læse Parfumen. smiley

• #3   7. jun 2008 Har lige læst Skyggens Lærling, de 4 der er udkommet endnu.. De er enormt gode. (:
    Lige nu læser jeg Narnia, fordi jeg ikke vil se Prins Caspian i biografen uden at have læst den først xD

• #4   22. jun 2008 Jeg har lige læst Anvend Aldrig Arsenik af Maria Lang, den er fra 1984, sproget er en smule anderledes og den er faktisk ikke særlig lang, men den er rigtig god .

Pt. overvejer jeg at tage mig sammen til at læse Harry Potter 7 på engelsk, syntes simpelthen den er så tung at læse, så er kun nået til side 20 -.-'

• #5   12. jul 2008 Louise og Signe: Ja, vil jeg godt tro. Har bare ikke lige fået mig taget sammen endnu. smiley

Men har ellers også lige læst en kriminal roman der hedder Isprinsessen, (skrevet af en svensker jeg ikke lige kan huske navnet på) men den er faktisk også okay god. Måske ikke det flotteste sprog i forhold til noget af det andet jeg har læst, men den er spændende nok. smiley

• #6   13. jul 2008 Vejen til Jerusalem - læste den på fyn, den er VIRKELIG god ! En super bog til sommerlæsning, i samme serie findes Tempelridderen og Vejen fra Jerusalem (Mener jeg) jeg kan ikke huske forfatteren lige nu, men de er forholdsvis nye (:

• #7   22. okt 2008 **Søstrene Nørgaard**: Har faktisk købt 1'eren på et loppemarked, men det er desværre ikke lige en bog for mig.. Kan ikke så godt lide sproget i den (:

Kommentér på:
Gode bøger.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce