{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Wow. En hel ny Lotti fra ryggen! {{forumTopicSubject}}

Jeg havde stort set droppet at ride tur, fordi Lotti stak a med mig og jeg røg af, da vi red en bidløs tur. Siden da har vi kun redet på bane. Men så idag kom jeg til at tænke på at Lotti burde have lov til at strække ud, og jeg havd tænk mig at ride med bid, pga mine erfaringer uden. Jeg finder så det gamle hovedtøj fra(Det var godt nok dækket af støv, haha!) Og da jeg skal til at lægge det på Lotti ryster hun på hovedet og drejer sig væk fra mig. Jeg overvejede iforvejen om jeg mon skulle ride bidløs, så da Lotti gjorde det, satte det en del tanker igang, og jeg overlod det til Lottis bestemmelse, og valgte den bidløse. Da vi kommer ud på markerne, er der den smukkeste solnedgang, og vi går igang med at skridte. Da jeg stille og roligt sætter hende i trav, kan jeg mærke at hun er rimelig styrbar for benene og sædet(Det har vi trænet på banen det sidste stykke tid), men jeg regnede bare overhovedet ikke med at det ville være det samme i det fri, for Lotti plejer at blive vild. Men det var hun slet ikke. Jeg kunne holde hende i en kort galop uden at hive og flå. Det var simpelthen fantastisk. Hun plejer at løbe alt hvad hun kan. Selv da jeg satte hende i galop i retningen hjemad, kunne jeg få hende ned i trav uden tøjler.

Wow, Nu har jeg besluttet mig for at det nye vi skal træne er at få hende 100% styrbar i naturen. Jeg havde virkelig en lykkefølelse indeni da vi red hjemad. Åh jeg er glad!!

Nogle nyheder fra jer jeg bør høre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wow. En hel ny Lotti fra ryggen!
  • #2   19. maj 2008 Wow det lyder rigtig fedt!! Det må have været utrolig dejligt smiley

Jeg har da også nogle nyheder - i går gik jeg tur med Fáni udenfor marken i bidløs. VI har haft problemer med at han er begyndt at løbe væk fra mig når vi kommer ud, fordi han bliver alt for glad. Men jeg har besluttet mig for, at det ikke duer at han ikke er til at håndtere udenfor marken - så jeg besluttede at gå en tur... Og det gik bare over al forventning - super godt smiley Kunne endda også løbe med ham i trav og galop uden at han blev alt for frisk smiley

Og det går fremad med at lære at løfte hove smiley Hehe, ja, det er lidt underligt, men han fik en tilbagegang her for noget tid siden, og begyndte at nægte at løfte forhovene - men med tålmodighed og langsomt arbejde begynder det at gå fremad, og i dag gav han mig pænt hovene når jeg spurgte og kunne holde dem et stykke tid før han lagde al vægten på det ben jeg holdt smiley Så det skal nok blive godt smiley

Og så er han fortsat super sej til at bakke efter mig smiley

• #3   20. maj 2008 ÅÅÅH hvor dejligt =)
    Forstår din glæde fuldt ud, det samme er nemlig sket for Cassie og jeg.

• #5   20. maj 2008 Åh hvor er det dog skøn at høre ! smiley .
    Jeg har været oppe på Chico for første gang i går x) smiley .

• #6   20. maj 2008 Neeej hvor dejligt:)

• #7   21. maj 2008 ej hvor skønt:D det er så fedt når det lykkes

Kommentér på:
Wow. En hel ny Lotti fra ryggen!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce