{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

,,skulle bare ud med det! :'( {{forumTopicSubject}}

Undskyld jeg opretter dette emne, men har bare noget jeg må ud med!
som mange nok ved, er fædre ikke glad for svigersønner! og slet ikke min far!! smiley
Men for halvandet år siden mødte jeg en dreng som jeg var super glad for, og vi begyndte at komme sammen, <i>efter en uge</i> og jeg fortalte det selvf. til min far, som jeg ikke bor med... (heldigvis)
nå men hvert fald da jeg var lille havde jeg kolik og min far var aldrig hjemme! for når jeg begyndte at skrige skred han ud, og var min mor utro.

min far og hans kæreste kom så igår for at spise aftensmad. også da vi skulle spise sagde han til min kæreste : hold kæft hvor du ligner en bøsse <i>syntes HAN pg.a. at Jannick som han hedder har ørering i det ene øre</i> og han SVINEDE bare Jannick til. også skred jeg og begyndte bare at tude!
så kom min far op til mig og sagde til mig at han sagde kræfedme hvad han havde lyst til! også råbte han HELT vild af mig, og sagde at det var fandme ikke hans skyld at jannick lignede en bøsse. også sagde han en helt masse om at han var min far, og han havde altid passet mig som lille.
så sagde jeg bare lige så stille til ham: far, det passer jo ikke, du skred altid og Allan (min stedfar) er mere som en far for mig end du er!
så kaldte han mig en kælling og en bitsh og alt muligt.. og skred og smækkede min dør så hårdt at den blev fuldstændig smadret + at min lampe røg ned af loftet smiley
jeg vil bare aldig se ham igen! græder smiley

Undskyld, måtte bare ud med det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ,,skulle bare ud med det! :'(
Kommentér på:
,,skulle bare ud med det! :'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce