,,skulle bare ud med det! :'( {{forumTopicSubject}}
Undskyld jeg opretter dette emne, men har bare noget jeg må ud med!
som mange nok ved, er fædre ikke glad for svigersønner! og slet ikke min far!!
Men for halvandet år siden mødte jeg en dreng som jeg var super glad for, og vi begyndte at komme sammen, <i>efter en uge</i> og jeg fortalte det selvf. til min far, som jeg ikke bor med... (heldigvis)
nå men hvert fald da jeg var lille havde jeg kolik og min far var aldrig hjemme! for når jeg begyndte at skrige skred han ud, og var min mor utro.
min far og hans kæreste kom så igår for at spise aftensmad. også da vi skulle spise sagde han til min kæreste : hold kæft hvor du ligner en bøsse <i>syntes HAN pg.a. at Jannick som han hedder har ørering i det ene øre</i> og han SVINEDE bare Jannick til. også skred jeg og begyndte bare at tude!
så kom min far op til mig og sagde til mig at han sagde kræfedme hvad han havde lyst til! også råbte han HELT vild af mig, og sagde at det var fandme ikke hans skyld at jannick lignede en bøsse. også sagde han en helt masse om at han var min far, og han havde altid passet mig som lille.
så sagde jeg bare lige så stille til ham: far, det passer jo ikke, du skred altid og Allan (min stedfar) er mere som en far for mig end du er!
så kaldte han mig en kælling og en bitsh og alt muligt.. og skred og smækkede min dør så hårdt at den blev fuldstændig smadret + at min lampe røg ned af loftet
jeg vil bare aldig se ham igen! græder
Undskyld, måtte bare ud med det
jan 2007
Følger: 138 Følgere: 132 Heste: 4 Emner: 217 Svar: 2.928
dec 2007
Følger: 67 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 43 Svar: 332
dec 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 16
dec 2007
Min far er godt nok ikke alkoholiker, men han er budy builder og kæmpe stor og det er frygteligt at følges med ham! kommer jeg heller aldrig mere til! ö
dec 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 16
dec 2007
..det er altså forfærdeligt sådan noget
jeg håber du har god familie et andet sted så!
gør mig ondt med din far
men godnat, jeg skal til a i seng, skal tidligt op da jeg skal til Ikast og se Jannick køre det danske stuck car xD
sov godt c",)
feb 2008
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 7 Emner: 151 Svar: 1.346
min far er dog ikke sån over for kærster. håber heller ikke han blir men jeg er jo os kun 13....
jan 2008
Følger: 143 Følgere: 144 Heste: 7 Emner: 8 Svar: 199
jun 2007
Følger: 153 Følgere: 147 Heste: 4 Emner: 71 Svar: 385
jeg ville ikke tale med ham hvis han var sådan
dec 2007
ja han er forfærdeligt, og han har aldrig været der for mig, og han er bare vild stædig!! han har ikke skrevet bare så meget som undskyld eller NOGET som helst
Nej hvor må det være dejligt med en far der accepterer det, og oven i købet er glad for din kæreste!
<i>Camilla B</i>
Nej hvor forfærdeligt
Min stedfar -som bor sammen med min mor og jeg og mine søskrende- er heldigvis smadder glad for Jannick, og det er Jannick også bare vild glad for! ,, Men for mig betyder det jo ikke det samme som hvis min rigtige far gad være der for os, bare én gang imellem!
dec 2007
ja det er ikke ret spændende,,
mar 2007
Følger: 80 Følgere: 78 Heste: 1 Svar: 54
Lyder ikk lig frem som om at din far er meget bedre end han siger ham Jannik er. Altså at være "bøsse" er da ingenting i forhold til at opføre sig sådan hvis du forstår.
Håber det bliver godt igen mellem din far og dig, og at der ikk skete noget mellem dit og Janiks forhold. ;] Held og lykke fremover
dec 2007
Nej der skete ikke noget mellem <b>Jannick</b> og jeg, :o)
Han ved jo godt min far er en kæmpe nar :'/
,,skulle bare ud med det! :'(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside