Hvad er Pablo Montoya mon værd?? {{forumTopicSubject}}
han er godt nok ikke til salg, men ville alligevel gerne vide det (: bare sådan ca... navn: Pablo Montoya fødselsdag: 3.juli 1999 (fylder snart 9 år) højde: 169-171 cm Race: Trakehner (brændemærket) dressur: alle øvelser til LA, er meldt til sin første LA1 spring: LC (100 cm) på distriktsplan Jeg købte ham for et halvt år siden, hvor han havde stået stille meget længe og højst sandsynligt aldrig har været sprunget, andet end på enkelt spring, altså ingen baner, eller fyld osv... han springer til træning LB/LA (110/120 cm) og har været oppe og springe 140 i okse med mig på ryggen (: har fået at vide at han har kapacitet til i hvert fald Middelsvær springning, hvis vi fortsætter med at træne i dressur går han fine schenkelvigninger, og versader og er begyndt på travers... han changere rent, men er ikke helt stabil fortil mens han laver dem endnu (: i stald og på fold findes der ingen sødere hest
Bare kom med et skud (:
jeg skal jo ikke rigtigt bruge det til noget, sååå SKRIV ALLE SAMMEN xD
dec 2006
Følger: 71 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 37 Svar: 190
han er godt nok ikke til salg, men ville alligevel gerne vide det (: bare sådan ca...
navn: Pablo Montoya
fødselsdag: 3.juli 1999 (fylder snart 9 år)
højde: 169-171 cm
Race: Trakehner (brændemærket)
dressur: alle øvelser til LA, er meldt til sin første LA4
spring: LC (100 cm) på distriktsplan
Jeg købte ham for et halvt år siden, hvor han havde stået stille meget længe og højst sandsynligt aldrig har været sprunget, andet end på enkelt spring, altså ingen baner, eller fyld osv... han springer til træning LB/LA (110/120 cm) og har været oppe og springe 140 i okse med mig på ryggen (: har fået at vide at han har kapacitet til i hvert fald Middelsvær springning, hvis vi fortsætter med at træne i dressur går han fine schenkelvigninger, og versader og er begyndt på travers... han changere rent, men er ikke helt stabil fortil mens han laver dem endnu (: i stald og på fold findes der ingen sødere hest
Bare kom med et skud (:
jeg skal jo ikke rigtigt bruge det til noget, sååå SKRIV ALLE SAMMEN xD
dec 2006
Følger: 71 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 37 Svar: 190
tusind tak xD eller hvad man ska sige
Hvad er Pablo Montoya mon værd??
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside