{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor vi ikke bruger bid....
  • #1   16. maj 2008 En artikel der indeholder benhårde facts om hvordan bidet påvirker hesten! Endnu engang DOKUMENTATION der vil noget smiley Det er kun godt der kommer mere af det!

• #2   16. maj 2008 Hvis du vil læse noget om dét Taz, kan jeg godt finde noget materiale til dig hvor det er dokumenteret smiley

• #5   17. maj 2008 Præcis Kristine!

AS: Du er ikke den eneste der har dårlig samvittighed smiley

Taz: Jeg skal se hvad jeg kan finde smiley Har du registreret i forumet? Her står hvad du skal gøre:

"Dear friends,

You are welcome here to introduce yourself, to learn about forum rules and to discuss the topics in this section if you want to join NHE forum.

Our forum is not only for discussions. It is virtual School. It is designed for those, who want to follow our principles.

The main rule for the members of our School is to reject the usage of bits, any punishments and abuse of the horse. You must not support racing, jumping, eventing, etc. We want to gather the most advanced horsemen who are ready to change themselves and the surrounding horse world, who are eager to create the relationships which are mutually interesting and free of any violence.

Our forum is open only for registered members. Just press the (Register) on top in the red box beside the "Welcome guest" or use this link: http://www.hauteecole.ru/school/index.php?...Reg&CODE=00

After you get registered and log in you have to perform the following steps to get an access to our international board:

- Please write detailed introduction about yourself, your horses, your training.
    - Please post photos of you and your horses.
    - Please take part in discussions and give us the opportunity to learn about you.

After some time you will get invitation to our NHE Basic Forum.
    Thank you very much. "

• #6   17. maj 2008 Hvor var det dog forfærteligt at læse..
    Begyndte hetl at tude over at livet er sådan for de små hypser. For sgu dårlig samvittighed (igen) nu.
    Godt jeg har smidt biddet, det ændre bare ik på hvad jeg har gjort ved mine heste..

Men jeg skal i hvert fald ud og købe det blad, og vise den den artikel til alle der gider at se den. Og til dem der ikk gider at se den.

• #7   17. maj 2008 Gollum: Ja, man kommer let til at græde når man læser sådan noget smiley
    Og så er der også dem, der bare læser den og straks går i modforsvar (som det ses i min anden debat, i "naturlig hest"-forumet, hvor jeg også har lagt artiklen ind. De fleste tænker - det gælder ikke mig. Og de giver sig straks i kast med at kritisere det ene og andet, og skrive at dem der rider uden bid altid kritiserer o.s.v. Typisk tegn på at folk går i forsvar fordi de føler sig ramt, og ikke kan finde ud af hvad de skal gøre, fordi de får dårlig samvittighed smiley
    Og dette er slet ikke ondt ment - bare et psykologisk syn på det...

• #8   17. maj 2008 Emilie A :
    Jaah..
    Men man bliver sgu nød til at se sine fejl i øjnene før man kan ændre det til det bedre..
    Det gjorde jeg med Chico. Jeg var side bange for at prøve noget nyt. Men jeg er lykkelig for at jeg gjorde det, min tidligere "problem-hest" er blevet from som et lam.
    Jeg vil ønske for alle at de kunne prøve den samme magiske følelse af at være sammen med en hest på den måde.

• #9   17. maj 2008 Ja lige præcis! smiley
    Det er dejligt for dig, at du også har "set lyset" smiley
    Held og lykke på vejen frem smiley

• #10   17. maj 2008 Emilie A :
    Tak, jeg er også helt oppe i skyerne over det smiley .
    Du ved det der vidioklip du har lagt ind med din smukke hest, for du lære ham at stå i en naturlig holdning. Det har jeg også prøvet med Chico. Når jeg bevæger cordeon søger han ned.
    Men det der NHE forum, er det engelsk sproget ? (:

• #11   17. maj 2008 Tak for rosen til min hest smiley
    Det lyder rigtig fint smiley Jeg har også svaret dig i en kommentar til video-klippet smiley
    Men jep, der er et engelsk og et russisk forum smiley

• #12   17. maj 2008 Emilie A :
    Øv, så kan jeg ikk være derinde. Jeg stinker til Engelsk smiley

• #13   17. maj 2008 Jeg købte ogsåbladet med det samme jeg hørte hvilken artikel der var i! Genial artikel!

• #14   17. maj 2008 Gollum: Det betyder ikke noget at du ikke kan skrive det perfekt. Og man bliver også hurtigt bedre til at læse af det smiley De fleste derinde er ret så dårlige til engelsk, og de fleste forstår hinanden selvom man ikke helt synes man kan forklare hvad man mener smiley

• #15   17. maj 2008 Dokumentation om at bidet gør skade på hesten bare ved at være i dens mund:

Først vil jeg anbefale bogen "Metal in the mouth" - den indeholder stort set alt hvad du kan ønske dig at vide af dokumentation af bidets skadelige indvirken på hesten.
    Der skulle også kunne findes en masse gode artikler på denne side: http://www.bitlessbridle.com/ - som dog er på engelsk, ligesom bogen smiley
    Og så har jeg fået at vide af én, at der skulle være noget på denne side: (link fjernet) - det kræver bare at man registrerer sig (gratis) før man får lov at læse alle artiklerne derinde smiley

• #16   17. maj 2008 Emilie A :
    Okay, . Kan du forklare lidt om hvordan forumet fongere ? Jeg har hørt at man skal lave sådan en dagbog ting over sin træning smiley

• #17   17. maj 2008 Røsle:
    Stakkels dig smiley

• #18   17. maj 2008 Røsle :
    Jeg håber at du kommer dig over din vrede, over dem der misforstår "horsemanship" x)

• #19   17. maj 2008 Røsle: Mener du i artiklen?? Jeg fatter heller ikke hvorfor de har skrevet det, og jeg synes virkelig det er synd!! For HNE er virkelig overhovedet ikke noget i nærheden af horsmanship! Og Alexander og principperne tager stærkt afstand til horsemanship smiley :/ Så synes virkelig det er en skam de har skrevet det!

Gollum: Svært at forklare hvordan det fungerer smiley Det er bare et forum, med mange forskellige debatter. Når du har introduceret dig selv og oprettet dagbog og deltager i debatterne får du adgang til mere af forumet. Senere kan du blive optaget i skolen, og så vil du få adgang al den viden du kunne tænke dig, om hestens sundhed og hvordan alverdens forskellige ting påvirker/skader den o.s.v. Plus du får lektier for smiley

• #20   18. maj 2008 Emilie :
    Lyder sejt ! :D.
    Hvor langt er du nået derinde ?

• #21   18. maj 2008 Gollum: Jeg er i selve skolen, så jeg får lektier for smiley Lige nu skal jeg have skrevet et essay til d. 1. juni om: "5. Horse care ( problems and injuries which can appear, which treatments are recommended, why, which are unnecessary, natural care (worms), vaccination)." Og jeg skal gerne skrive om ALT indenfor det emne, så det kan blive brugt inde på siden til at andre kan "slå" op og læse om det xD

• #22   18. maj 2008 Emilie :
    Sejt ! :b

• #23   18. maj 2008 Ja - og svært!! xD

• #24   18. maj 2008 Emilie :
    Sidder sgu også er spekulere på om jeg er pligtopfyldene nok til at kunne klare det :b

• #25   18. maj 2008 Hehe smiley Men det kræver også en del at komme i skolen, og det kan tage meget lang tid inden det sker smiley Fordi man skal være helt sikre på om personen overholder alle "krav" før de kommer ind i skolen.

Kommentér på:
Hvorfor vi ikke bruger bid....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce