ihh dumme krikke x'D {{forumTopicSubject}}
jeg fandt ud af at det faktisk er fangelejs dag ö det vidste jeg ikke men det gjorde donna åbenbart hun ville ikke fanges nixen vi skulle lege fange lej og iihh hvor var det skægt - ja hold da op hvor griner!
nå men da hun ikke ville fanges måtte jeg jo prøve nogle forskellige metoder først!
snigende på ninja måden - det gik ikke(det er ikke nemt at snige på ninja måden på en åben fold -.-) så på børnelokker måden med en spand foder - virkede heller ikke,
så på pædagog måden, - jeg forstår godt du ikke vil fanges lille søde donna, men nogen gange skal man gøre ting man ikke gider - det virkede heller ikke,
så prøvede jeg psykolog måden - jeg forstår heeelt hvordan du har det lige nu, - du vil ikke fanges og væk fra dine venner og alt det deeejlige græs, tag dig bare tid jeg er her hvis du vil snakke. - efter at ha ventet på at hun ville "snakke" i 5 min opgav jeg den metode.
så måtte jeg jo til politi metoden. kom så her din lille skid, kom så her donna! donna du skal ikke løbe væk fra mor, nej donna det er faktisk ikke sjovt det her! da det heller ikke virkede
så på den panisk/-på randen til et psykisk sammenbrud måden DONNA NU KOMMER DU FANDME HER! DU GØR!. eehm nej det gjorde hun så ikke hmm nå -.- hva gør man så
ja man lister på pink panter måden lige så stille og lydløst, først lgår man parralelt med hende så går man lidt mod hende og sådan bliver man ved og SÅ er grimen på hahahahahah fik dig ponze.
det var så starten på min dag hos ponyen
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 142 Svar: 889
jul 2007
Følger: 57 Følgere: 121 Heste: 1 Emner: 302 Svar: 4.512
nej det ville det ikke da jeg slet ikke kunne komme i nærhende af hende for så ´jordede hun væk. og for det andet så skal min pony ikke have grime på på fold, da de kan få benene i grimen.
mar 2008
jul 2007
men vil helst have hun går uden, og havde hun haft grime på havde jeg stadig ikke ku fange hende
sep 2005
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 2 Emner: 102 Svar: 888
jul 2007
det prøvede jeg også i går hun stod bare meter væk og gloede dumt på mig x'D og hun får en godbid hver dag når jeg henter hende - netop for at gøre det til en god oplevelse. jeg frygter lidt at det har noget med vores ulykke at gøre, se i gruppens forum overksiften er noget med skræmende osv osv
sep 2005
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 2 Emner: 102 Svar: 888
feb 2008
Følger: 74 Følgere: 74 Heste: 5 Emner: 15 Svar: 171
mar 2008
Det kan godt være det ikke hjælper med grimen på, men hvis så man er heldig at man lige får fat på den så kan man jo skynde sig at tage træktorvet i den... i stedet for at skulle stå og fumle med at få grimen på, men det er bare min opfattelse at det er nemmere
jul 2007
da jeg hentede hende i dag var hun som hun plejer,
ihh dumme krikke x'D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside