Omg- mega skræmmende ö {{forumTopicSubject}}
ja i dag da jeg var ovre ved den bette, så skulle vi ud og ride og vi startede med at tage den sædvanlige rundte på ca 1-2 km. og så red vi på banen i ca 10 min bare hygge for lange tøjler, så tog jeg en gallop ned at græsstien og så skulle vi skridte af. vi skridtede ud af græsstien, stien føre op til en vej og ligger lige ved siden af en grus grav. og pludselig ud af det blå flyver 2 fasaner, lige ud foran os ikke en gang en meter væk, så tager fanden ved donna og hun jorde og bukker og jeg sidder fast i et stykke tid men pludselig laver hun et kæmpe buk og jeg ryger af, jeg tror jeg var væk nogle sekunder for da jeg åbner øjenene var hun væk ö så gik jeg lidt i panik for vi var ikke mere end 20 meter fra en landevej, så jeg løb op til vejen men der var hun ikke, jeg gik mere og mere i panik, så løber jeg ned i grus graven og kigger og kigger men jeg kan ikke finde hende, lige pludselig kan jeg høre hende pruste, og løber efter lyden og der står hun med vand/mudder til op over knæene, jeg prøver at få hende op men det vil hun bare ikke, men pludselig kommer hun fri og hopper i sikkerhed, hun havde mudder langt op over benene, - men virkede ellers okay, hun haltede på det ene forben, så jeg trak hende hjem, og spulede hendes godt og grundigt, - men nej hvor blev jeg bange da jeg ikke kunne finde hende. men hun virkede uberørt af sitiuationen da vi kom hjem, og det håber jeg også hun er. men shit hvor var jeg bange.
måtte bare lige ud med det
apr 2007
Følger: 38 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 29 Svar: 393
jul 2007
Følger: 57 Følgere: 121 Heste: 1 Emner: 302 Svar: 4.512
apr 2007
apr 2007
jul 2007
Følger: 57 Følgere: 121 Heste: 1 Emner: 302 Svar: 4.512
sep 2007
Følger: 38 Følgere: 35 Heste: 1 Emner: 165 Svar: 623
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 142 Svar: 889
Omg- mega skræmmende ö
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside