Den Bette Lort, ! xD {{forumTopicSubject}}
Mig og 2 af mine veninder blrv eninge om vi skulle på stranden, fordi der var så godt vejr, og det har vi tit været, udover vi ikk har været ude i vandet, så det skulel jo lige Prøves, og havde Tjalfe, Rødtop og Donna med (Tjalfe og Donna, er en af mine veninder's heste og de er os oprettet herinde,.) Nå men det gik os fint med og komme ud i vandet, og det var førstegang for mig og Rødtop, han var godt nok lidt bange for bølgerne, men ikk noget som gjorde en masse,.
Nå, men så skulle vi lige ind på stranden med noget,. da vi er på vej ud til vandet igen, vil jeg sætte i trav, men jeg kommer ikk langt, for så stopper Rødtop, og det ser ud som om han lige var synket i sandet, så jeg vendtede lige for og se om han kunen kommme op eller jeg lige skulle hoppe af,. mere nåede jeg ik og tænke før han lagde sig ned med mig på ryggen og begyndte og rulle sig, ! xD Heldigvis var det ved det "bløde" sand, for elleres tror jeg at jeg havde brækket mit ben, for han lå altså og rullede på den, Ja, det var bar lige det, xD
dec 2007
Følger: 92 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 50 Svar: 263
dec 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 7
Total grinon. men det var snyd for dig søde<3
apr 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 4 Emner: 71 Svar: 400
Han rullede sig os idag på stranden, men der var jeg så forberedt, så der sad jeg ikk på ham, men fik det filmet sitedet, :D<3
dec 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 7
den vidio skal jeg altså bare se :D<3
Den Bette Lort, ! xD
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside