{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

SØGER DU EN GOD UNDERVISER TIL SMÅ PRI {{forumTopicSubject}}

Ja.
Jeg hedder Katja l Kruuse og har 8 års erfaring med ridning. Jeg har hidtil haft 3 ponyer og 1 halvpart, resten af mine år har været på rideskole.
Jeg har før undervist på rideskole hjulpet dem med at sadle op, løbe rundt med dem, og ja som sagt også undervist dem.
Så jeg har erfaring med at undervise ryttere.

Jeg er spring rytter men ridder også en rigtig god dressur, min stilling vil faktisk svare til en der ridder på landsplan.
Jeg kan self. alle grundøvelserne, volter skråt igennem osv. men også de mere specielle øvelser.

Jeg underviser kun i køge omegn, altså steder hvor jeg selv kan transportere mig hen, medmindre at du/I har mulighed får at komme til køge og få undervisning af mig et sted i ved i må være og ride smiley

Jeg underviser både voksne og ungryttere, og kan også godt selv tage en tur på ponyen/hesten omme tider, det kommer self. helt an på dig =)

Priser;
30min dressur; 50,-
30min spring; 50,-
60min dressur; 80,-
60min spring; 80,-

Obs;
Jeg har mine krav;
Hvis jeg skal komme og undervise dig skal du self. også lyttetil mig da det jo ellers ikke hjælper, har før prøvet at undervise hvor rytterens forældre betalte penge til mig, men datteren ikke lyttede hun red bare,
Og så nytter det jo ikke at have en underviser på!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SØGER DU EN GOD UNDERVISER TIL SMÅ PRI
Kommentér på:
SØGER DU EN GOD UNDERVISER TIL SMÅ PRI

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce