612 visninger
|
Oprettet:
Nu tør jeg vist godt... {{forumTopicSubject}}
... vise min glæde offentligt, for nu bliver jeg endelig - efter at have drømt om det i mere end 10 lange år - Frieserejer.
Jeg har fundet den skønneste hoppe og sagt ja tak til at købe hende, så nu venter jeg bare på besked om, at hun er gået igennem handelsundersøgelsen uden anmærkninger, så hun kan komme her hjem.
Ih, hvor jeg glæder mig... kan slet ikke få armene ned.
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.756
Jah... jeg har billeder, men kan jo først oprette hende, når jeg får hende hjem, så dem må du nok lige vente et par uger med endnu. Ellers kan du smugkigge her: www.frieserstutteri.dk under salgsheste - det er hende, som hedder Altruida.
Altruida er 8 år gammel og af den moderne type med det smukkeste hoved, man kan tænke sig. Og så er hun bare utrolig sød og rolig. Hun er 3. præmie, fuldpapirs fløjhoppe med gode bevægelser og har de sidste 5 år udelukkende været brugt som avlshoppe, hvor hun er blevet mor til 3 smukke, langbenede afkom, så hun er først for kort tid siden startet i tilridning, men hun er lærenem og tager det pænt, omend hun endnu ikke rigtigt har vænnet sig til det der med, at man lægger schenklerne ind til hende og derfor godt kan blive lidt forskrækket. Men med lidt rutine skal der nok komme en rigtig fin ridehest ud af hende. I hvert fald er der en mulighed for at ride hende op til en IBOP og se derefter se, om det kan lade sig gøre at få hende kåret ster.
Kort og godt opfylde Altruida alle mine ønsker, og jeg håber rigtig meget på, at handelsundersøgelse osv. bare går glat, så jeg kan få hende hjem i løbet af et par uger. Glæder mig bare SÅ meget til at lære hende rigtigt at kende.
jul 2005
Følger: 76 Følgere: 79 Heste: 4 Emner: 363 Svar: 2.475
held og lykke med hende (;
aug 2007
jul 2005
Følger: 76 Følgere: 79 Heste: 4 Emner: 363 Svar: 2.475
jul 2007
Følger: 107 Følgere: 104 Heste: 3 Emner: 64 Svar: 343
endelig fandt du vidunderet, hun er smuk
Alt held og lykke herfra
mvh Gitte
aug 2007
aug 2007
aug 2007
Nu tør jeg vist godt...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside