AARRG!! {{forumTopicSubject}}
Der er en der kommer og træner den hest der står hos os, og hun har også haft hjulpet mig med min hingst på et tidsp. og dengang hun hjalp mig var han MEGET ustyrlig! han stejlede og bukkede osv.
og hun er meget forelsket i ham! og så igår sagde hun til hende der ejer den hest der står hos os at hun ville købe den når jeg ikke turde at træne ham mere! og at jeg var herre bange for ham og at Alcatrazs er eb vild hest! men hun kender jo ikke dyret!
f.x tog jeg ham ud på vejen og gå en tur hvilket han aldrig har prøvet før og vi gik forbi andre heste og self ville han hen til dem og han pustede sig jo også lidt op ham jeg hev bare lidt i ham så gik han lige så stille med
jeg hader bare sådan nogle typer der siger at jeg ikke kan styre ham!
Hun har også indrømmet at hun er meget jaloux.
jeg fik også afvide at hun stod og sagde til hendes veninde at det var hendes hest snart fordi jeg var bange for ham og jeg slet ikke kan håndtere ham!! yeah right! hun begynder bare at spare op fordi HVIS han skal sælges så blir det først når jeg ikke kan komme videre inden for springning på ham hvilket aldrig kommer
jeg skulle lige ud med min lille vrede der slår til igen! xD
mar 2008
Følger: 99 Følgere: 93 Heste: 3 Emner: 33 Svar: 213
okt 2006
Følger: 71 Følgere: 63 Heste: 7 Emner: 72 Svar: 752
okt 2006
okt 2006
okt 2006
okt 2006
zomom hun får lov til at købe ham xD
okt 2006
jeg har bare en traver! baah bah bah baaaah!!
xD seriøst man!
okt 2006
ja det sys jeg sq også! bare fordi jeg var noget utryk ved ham da jeg fik ham så tror hun at jeg stadig er det! hmm? det er jo helt normalt at være lidt utryk ved en hest man ikke kender og så når den ter sig som en rodeo hest så er det totalt klart at jeg blir utryk ved ham! jeg var jo ikke vant til at hesten den stejlede og bukkede op af mig! men nu hvis han stejler så får han skæld ud! jeg er blevet vand til heste der stejler nu fordi jeg har arbejdet med så mange ungheste xD
okt 2006
okt 2006
fik også fortalt at hun gik ude ved hegnet og så fulgte min hingst så med hende og stoppede når hun stoppede og så sagde hun: "se en dygtig hest det er!" så tænker jeg bare HVEM TROR DU LII DET ER DER HAR TRÆNET DEN VAR??!! hun glemte vidst lii at heste ikke lærer det af sig selv! xD
sep 2006
Følger: 96 Følgere: 92 Heste: 8 Emner: 64 Svar: 227
AARRG!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside