{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

er hun bare lidt mobset eller hva? {{forumTopicSubject}}

altså det startede me at vi var i skole, og miiq og min veninde sanne var lige lidt tid uden for.. så hoppede jeg op på ryggen af hende og hun gik hen til døren me miiq.. og på den anden side af døren stod Rikke B, me hovedet op mod døren.. så slog jeg hånden ind mod døren for at råbe hej men hun svarede ikk.. da miiq og sanne så kom ind sagde hun "hvem var det der bankede på døren.. jeg sagde " det var miiq" og så sagde hun "mange tak. nu har jeg lige fået hovedpine"... og jeg stod bare der what man.. hun er sq åndsvag. nå men så gik miiq og Sanne ind i klassen og satte os mens de andre piger var ude hve Rikke B.. så kom Sofie (min gode veninde) ind og sagde at Rikke B stod og sagde alt mulig om miiq og der havde Sofie så sagt at jeg ikk gjorde det me vilje, og så sagde Rikke B "hallo Sofie. hvis duh ikk vil være me til at bagtale RIkke (altså miiq) kan duh bare skride.. hold kæft hun var dum der... nå men så ringede det ind til time og vi havde vikar fordi vores tysklærer var syg og vi skulle spille et eller andet hvor pigerne var mod drengene og der sad RIkke B og pillede i mit hår og snakkede til miiq for at gøre det godt igen.. men jeg svarede hende ikk... nu da jeg er kommet hjem fra skole spørger Sanne over mobilen om jeg er sur på Rikke B for det havde hun spurgt om... så skrev jeg at det måtte hun selv regne ud... men helt ærlig hun er da ond mod miiq... først bliver hun sur og står og bagtaler miiq og bagefter vil hun gøre det godt igen hve at snakke me miiq.. puha fatter hende ikk....

ville bare lii ud me det

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
er hun bare lidt mobset eller hva?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce