{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Fototips-vejen til skønen billeder!!! {{forumTopicSubject}}

Hejza alle!!!!! Jeg har har fået et par ansøgninger og nogle af dem sir at de godt vil lære/få at vide hvordan man få nogle gode billeder i hus og da det her jo er, som skrevet står, en fotogruppe, så vil jeg da godt give nogle gode råd fra mig, som jeg har fået/læst i nogle fotogøger/blade, med blandet (mest strålende) succes...!!!

Så her kommer der altså en lille fotoguide til hvordan du opnår succes med din hyp ved at have skønne billedre af den... Her kommer det i punkter...

- Strigel din hyp grundigt så den skinner og ser perfekt ud og gør den i stand alt efter din egen smag!
- Sørg for at i begge, og udstyret, ser perfekt ud og at I macher hinanden hva andgår farve af tøj, udstyr, så i udgør et flot par!!!
- Få en til at hjælpe dig, som helst har erfaring/sans eller samme smag for billeder som dig!
- Find nogle fantasifulde, smukke, mystiske osv. baggunde på billederne og få din hest til at posere på den måde der passer bedst ind i billedet!
- Tag evt. noget gammelt slik papir eller en godbid med og rasle/vis hesten den så den får ørene fremme (en hest med ørene tilbage ser ikke godt ud på billeder)
- Når billedet er taget ska i rose hesten og sørge for at den ved at den har gjort noget rigtigt!
- Sørg for at indstille kammeraet på den effekt der passer til billedet så et galop billede ikke blir sløret o.l.
- Når alle billederne er taget ska du bar give hesten fri og gøre resten af dagen behagelig for den, så den betragter et kamera og fotografering som en go ting og ikke en dårlig!!!!!

OBS!
- Hesten SKAL står stille på et billede der ikke er indstillet til sport, da det ellers ka gøre billedet slørret og dårligt!
- Undgå at ta billeder i et ridehus hvis i har et udgangs kammera eller et kammera der ikke er indgangs, da billedet så ka blive meget mørkt og gøre billedet dårligt!
- Hesten SKAL helst have ørene fremme på billederne da en hest med ørene tilbage ik ser så godt ud!
- Sørg for at gør det behageligt for hesten at få taget billeder så den betragter det som en go ting!
- Vær ikke for krævende over for hesten hvis den ikke har lyst til at gøre noget f. eks. at gå ud i vand, hvis den er vandskræk, så drop hellere billedet end at tvinge hesten da det ka gøre den 'Fotosky'... d.v.s. At den forbinder et kamera med en dårlig oplevelse og så vil den være modvillig og gøre det stik modsatte af hva du vil have den til og så blir billedet sårligt!
- Ha det sjovt under fotografering og glæd dig over alle de GODE billeder og ikke ærge dig over alle de billeder i ikke fik taget eller dem der er DÅRLIGE!!!!!

Hvis I tar disse råd til jer, og bruger dem fornuftigt, så ska I skam nok få nogle gode billeder i hus og når de kommer herind, ka de måske oss hjælpe jer i jeres udf. og give jer x-højr i hus! Så det ka skam kun nytte at bruge det ehr fornuftigt!!! Hehe, held og lykke med fotograferingen alle sammen!!!!!!!!!!!!!<333 I ka jo gå ind på mine hyperes profiler og se, hva jeg fik ud af at lytte til disse råd... hehe... Hyg alle...<333 xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fototips-vejen til skønen billeder!!!
Kommentér på:
Fototips-vejen til skønen billeder!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce