{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.083 visninger | Oprettet:

takketale hvad synes i? {{forumTopicSubject}}

Takketale

Som I fleste nok ved blev jeg født på Slagelse sygehus d. 16. januar 1995. Sjovt nok er det min mor og far, Ulla og Kristian som var så heldige at få mig. Udover mig var der jo en storebror som var 2 år ældre end mig, også kaldet Frederik. Vi boede på landet i lindebjerg og der var heste overalt. Heldigvis faldt jeg og lidt Frederik for interessen og vi fik lov til at få en lille shetlandspony, desværre er de små og stædige og vi nåede at få et par stykker, men hver gang endte det med at Frederik eller jeg lå begravet i 1500 kg. sand.

Så fik jeg lov til at gå til ridning og jeg husker jeg husker af en af de mange aftner hvor vi lå ”I den store seng” Frederik, far og jeg når mor var på arbejde og vi læste Alfons Åberg og ABC, så en aften snakkede vi om ridning og jeg sagde til far ”Far, hvorfor går man til ridning der er jo ikke noget at lære, når man drejer hesten i højre tøjle går hesten til højre og når man drejer hesten i venstre tøjle går hesten til venstre og når man hiver i tøjlerne stopper hesten” Gid det kunne være så simpelt, men desværre er det ikke det. Jeg begyndte til ridning på Suså da jeg gik i ca. 1. klasse. Der stoppede jeg efter nogen vanskelige år, og begyndte i stedet på Slagelse rideklub hvor jeg red i et par år, men senere begyndte jeg at ride på den ”grimme” Snowball der var albino og havde klaustrofobi, men jeg forelskede mig hurtigt i ham og begyndte til springning hver tirsdag aften.

I mellem tiden fik jeg en rigtig god veninde. Mathilde, som har haft tålmodigheden til mig og har ignoreret at hendes indbakke blev fyldt op på en dag med alle mine 117 ”Hej hvad laver du” Beskeder som jeg sendte til dig i starten. Jeg kan huske i starten hvor jeg var hjemme hos dig og Helene kom ind og spurgte ”Må jeg være med” og så begyndte der en slåskamp, så jeg har oplevet lidt af hvert. Men ellers tak fordi du har været der for mig, når andre ikke har.

Nå tilbage til sagen. Da Snowball blev solgt fik jeg lov til at få min egen pony, og i tredje forsøg lykkes det. MIKI som jeg fik marts 07. Guderne må vide hvordan vi dog fandt ham helt ovre i Ringkøbing, men efter 2 uger startede vi vores første stævne og det endte med en 2. og 3. plads. TAK mor og far, fordi i gav mig ham, og tak fordi i har stået på sidelinjen til hver eneste stævne, både i op –og nedture.

Så d. 27. april BLIVER jeg konfirmeret, og jeg har mange til bords som jeg holder rigtig meget af. Jeg holder af jer hver især som den i er og er lykkelige for at jeg kender jer alle sammen.

tak selvfølgelig mor og far fordi i sørget for konfirmationen og tak til far som har PRØVET på at nå så meget som muligt af sit murearbejde.

Tak til mormor og morfar som også har hjulpet til og mormor som har syet min flotte konfirmations kjole.

Der har ”Kun” været 3 der ikke kunne komme til min konfirmation og det er selvfølgelig ærgerligt, men i stedet for at ærgre os over hvem der ikke er kommet synes jeg vi skal fejre hvem der er kommet. Tak fordi i har gidet at høre alt det her, men TAK til jer alle. Og SKÅL.

xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  takketale hvad synes i?
Kommentér på:
takketale hvad synes i?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce