{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

morgen ridetur :-D {{forumTopicSubject}}

hehe mig og nini besluttede os for at tøffe en tur i skoven i morges, da vi havde fodret. det var super hyggeligt, og der lå stadig sne/hagl over det hele! og hrannar er simpelthen bare så nem at have med på tur, selv om han ik har været redet så længe... andre som har haft en go rideoplevelse i dag, eller for nylig??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  morgen ridetur :-D
  • #1   19. mar 2008 Jeg red en aften/nat tur igår smiley
    - Trítla var som en helt ny hest!
    Hun var mere livlig og vågen end hun plejer, men det er jo selvfølgelig klart, da der jo var helt mørkt.
    Men så mørkt var der egentlig heller ikke, for der var stjerneklar himmel, og månen lyste det hele op, på en speciel måde.
    Det var virkelig smukt, og det utrolig hyggeligt, og spændende at opleve.
    - Det skal prøves igen en dag, når der er blevet varmere smiley

• #2   19. mar 2008 hehe vi har også nogen gange været på måneskinstur her. vildt fedt at ride i skoven når månen lyser det hele op, det giver en helt trolde-agtig oplevelse...

• #3   19. mar 2008 det vil jeg ski os prøve engang, lyder vildt sejt smiley

• #4   19. mar 2008 Min mor og jeg red en rigtig god tur her i dag(:
    Op og ned ad bakker. hehe Hestene var godt nok trætte bagefter(:

• #5   19. mar 2008 Det er også utrolig hyggeligt :D!
    Jeg turde så ikke ride ind i skoven, pga . at jeg var bange for at hesten skulle blive forskrækket eller noget 8)

• #6   19. mar 2008 Hvor dejligt!!

Njae, Dúna var ret billigt tilsalg i dag. Hun stod og stejlede op av mig, og vrinskede helt vildt, fordi at de andre heste var taget ud på tur.

Men i søndags til Vintertølt stævnet have vi en god rideoplevelse. Hun have stort set ikke tøltet hele ugen her hjemme, men da vi så kom ud til stævnet gik det helt okay. Hun fik op til 4,0 for tølt og hun blev næsten på banen (Lige ind til tilsidst, der sprang hun ind mod midten).. Så jeg var rigtigt stolt og glad, selvom hun jo ikke liige vandt det hele. smiley

• #7   19. mar 2008 Ej det lyder hyggeligt smiley
    (Har godt nok også været på en del måneskinsture med mille smiley hihi)
    Idag red jeg Ódinn i skoven alene, læænge siden, da min søster rider ham nu, hvor jeg ikk har så meget tid.. IH hvor var det bare hyggeligt med sådan en sød sød hest, der bare var helt stabil og styrbar..
    Selvom den lille Aila nu også er blevet meget bedre smiley

• #8   20. mar 2008 snyd det lyder mega hygligt, blesi har kun en sko tilbage så kan ikke ride før min far tar den af og ordner hoven.

• #10   21. mar 2008 Ej hvor lækker Vanessa!! Glæder mig til at se hende!! smiley smiley

Kommentér på:
morgen ridetur :-D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce